POV SAN
''San kom even naar beneden nu meteen!'' Ik zucht en sluit mn laptop af. ''Jaha ik kom al.'' zucht ik. Ik loop de trap af naar de woonkamer. ''San ga even zitten we moeten wat vertellen.'' Ik ga zitten op een stoel en luister. ''J-je gaat naar een jongens internaat...'' Verteld mn moeder stotterend. ''WAT JULLIE WETEN WAT MN VERLEDEN IS EN DAN STUREN JULLIE ME NAAR EEN JONGENS INTERNAAT!'' schreeuw ik half huilend naar mn moeder en stiefvader. Laat ik het even hebben over mn verleden: ik was 13 toen ik mn eerste vriendje kreeg, in het begin was hij aardig maar toen hij me een keer vroeg en bij hem te logeren, ging het mis. Hij nam me mee naar een schuilplaats en verkrachte me en mishandelde me. Dat duurde zon 3 weken, elke dag geslagen worden en verkracht worden. Uiteindelijk vond de politie me. Sindsdien ben ik bang voor jongens. ''Sanne het is geen normale school. Je ziet het vanzelf wel.'' ''Zeker voor mn krachten?''
POV Jeremy
Ik word opgeroepen bij de directrice. Ik stap binnen en zie Pascal zitten. Ik begin gelijk met praten. ''Oke wat heb ik nou weer gedaan?'' vraag ik zuchtend.''Niks Jeremy, ik heb nieuws voor je. Er komt een meisje op je kamer. Morgen.'' ''Een meisje? Op een jongensinternaat? Oke vreemd.'' ''Ze heeft ook krachten en dit was de enige school in huin buurt'' ''Oke.'' ''Dus Jeremy en Pascal wees een beetje aardig en doe niks raars.'' Ik knik en loop de deur uit. Pascal volgt me ''Ow en Jeremy Pascal, Behandel haar als je eigen zusje alsjeblieft. Ze heeft het nodig.'' Ik knik glimlachend en loop naar mijn kamer en pak mn telefoon om mn vrienden over dit nieuws te appen.
/
/
/
Deel 2 komt ook binnekort online
JE LEEST
[Powers At The Boys] {ON HOLD}
FanfictionEen verhaal over 3 meisjes en 3 jongens op een speciaal internaat HOOGSTE RANG: 🏅#1 😍