POV MEL
Ik loop met Jeremy naar buiten. ''Denk je dat ze elkaar leuk vinden?'' vraag ik aan Jer. ''I think so, aan de manier waaraan hij San behandelde , ja.'' ''Ja idd en hoe boos hij werd omdat San verkracht is.'' ''Of hij wil een broer figuur voor haar zijn.'' ''Kan, we zien wel wat er gebeurt.'' Ik knik en we lopen weer naar binnen. Als we eenmaal zien we ze heel schattig slapen. ''San vertrouwd Pascal wel heel snel.'' fluister ik naar Jer. Hij kijkt om en glimlacht. ''Ze zijn wel cute tho.''
POV SAN
Ik word wakker van een paar stemmen. Ik kijk naast me en zie pascal liggen. Dan herinner ik het me. Ik kon niet slapen dus ben bij hem in bed gaan liggen. Waarom vertrouw ik hem zo snel? Het zal wel en ga recht op zitten en zie een paar jongens en mel zitten. Ik word bang en loop snel naar de badkamer. Jer en Pascal vertrouw ik wel. Maar wie zijn die andere? Ik hoor geklop. ''San ik ben het Mel.'' Ik zucht opgelucht. ''Kom maar binnen.'' ''He San ehm vraagje, hoe verbergen we onze telekinese voor de jongens. Ik zucht. ''Oja kut!'' Ik hoor iemand binnen komen. ''Telekinese?''
POV PASCAL
''Telekinese?'' San draait zich verschrikt om en porbeert de deur te sluiten, wat mislukt aangezien ik snel het tegenover gestelde doe. Ik kijk haar in haar ogen en probeer de deur open te houden. San doet het zelfde. Ik zie haar ogen langzaam Oranje/Rood kleuren en vraag me af hoe dat kan. Bij mij worden mn ogen nu wit. Uiteindelijk win ik. Haar ogen kleuren weer langzaam oceaan blauw en de mijne weer blauw. ''Jij hebt het dus ook.'' hoor ik San en Mel mompelen. ''Jep, welke krachten hebben jullie nog meer?'' ''Water maar dat heb ik nog niet onder controle.'' ''Same.'' Zegt mel ''Maybe kan ik het jullie leren.'' ''Dat zou heel fijn zijn!'' ''Wat gebeurt er hier!'' zegt....
Oeeh cliffhanger boiii
neem dit deel
ik ga btw de titel veranderen naar [Powers At The Boys] Ke amen doei
JE LEEST
[Powers At The Boys] {ON HOLD}
FanfictionEen verhaal over 3 meisjes en 3 jongens op een speciaal internaat HOOGSTE RANG: 🏅#1 😍