POV PASCAL
''Ey jer vandaag komt dat meisje toch op jou kamer?'' ''Pascal ONZE kamer remember'' ''Ja srry...'' Ik hoor geklop op de deur en open hem. Er staan 2 meisjes. Ik schat ze 14 en 15,5. ''Kom binnen.'' Het jongere meisje is meteen heel enthousiast, maar de oudere loop met gebogen hoofd naar binnen. Het lijkt wel of ze huilt. Ik wil naar haar toe lopen maar Jer houd me tegen.''Pascal doe maar niet laat haar even.'' Ik knik en loop naar het jongere meisje.''Hey wat is je naam?'' ''Melanie maar noem me maar Mel. Oja dat is mn zus Sanne maar ze word liever San genoemd.'' ''San, mooie naam.'' zeg ik tegen mezelf. ''Oja ik ben Pascal.'' Stel ik me zelf voor. ''Ik ben Jeremy maar noem me maar Jer.'' Ik hoor gesnik en kijk naar San. ''Hey gaat het wel?'' vraag ik. Ze kijkt bang op. ''Waarom ben je bang voor ons?'' Ik loop naar haar toe. Ze trekt wit weg en loopt naar achteren. ''STOP PASCAL!'' Schreeuwt Mel. Ik stop. ''Wat is er met haar?'' ''San mag ik het vertellen?'Vraagt Mel. ''J-ja doe m-maar.'' ''Oke nou San is 3 weken lang achterelkaar mishandelt en verkracht. Elke dag.'' Ik voel woede in me opborrelen. ''Welke klootzak deed dat.'' zeg ik met mn tanden op elkaar. Wow wat gebeurt er met me? ''Klootzakken'' Zegt San zacht. ''Het waren er 4'' ''San ik loop nu naar je toe oke?'' Vraag/zeg ik. ''oke-e.'' Ik loop langzaam naar haar toe. ''Je kan me vertrouwen oke?'' ''wij laten jullie wel ff alleen.'' zeggen Mel en Jer en ze lopen weg. ''Mag ik je troosten?'' Ze knikt en sla een arm om haar heen. Na een poosje heeft ze alles vertelt en vertrouwt ze me. ''Ik ben moe.'' Zegt ze. ''Ga maar slapen dat bed is van jou.'' ''Blijf hier alsjeblieft'' Ik glimlach en knik. Ik doe wat spellen op mn telefoon en ga dan ook slapen. Het is 19:15 maar ik ben gwn moe. Ik kleed me om en ga slapen.
Neem dit kutdeel joe
JE LEEST
[Powers At The Boys] {ON HOLD}
FanfictionEen verhaal over 3 meisjes en 3 jongens op een speciaal internaat HOOGSTE RANG: 🏅#1 😍