Carmel Six

4.2K 246 206
                                    

Namjoon otworzył szerzej oczy widząc stronę główną Daddy's Network

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Namjoon otworzył szerzej oczy widząc stronę główną Daddy's Network.com.

Wszystko bowiem było takie..  Różowe, błyszczące i urocze. Wręcz do bólu stereotypowo dziewczęce oraz "niewinne". Zaskakujące, jak bardzo mylne sprawiała wrażenie oprawa graficzna. Na pierwszy rzut oka nikt nie przypuszczał by co kryje się w niewinnych słowach "Find Your Pleasure" Które Namjoon musiał przeczytać kilka razy, by upewnić się do czego się zobowiązuje. Bo chociaż nie był tutaj, aby znaleźć "przyjemność", jego profil w dalszym ciągu musiał wyglądać na naprawę wiarygodny.

Decyzja o założeniu konta padła, nie dało się jej w żaden sposób cofnąć, a nawet gdyby tego pragnął - Daddy's Network.com nie było tego samego zdania. Gdyby przeczytał wszytskie opinie o stronie lub posłuchał się rad młodszego kolegi, zapewne nigdy nienzawitał by w tej aplikacji. Czy to w wersji na telefon, czy na komputer - portal wydawał się szemrany, czego omamiony rządzą pieniądza Kim zdawał się nie zauważyć.

Kościste dłonie skierowały myszkę na wielgaśny przycisk zarejestruj. Chociaż cała stronka była po angielsku, nie sprawdzało to problemu blondynowi. Znał ten język idealnie. Jego rodzice zadbali, aby ich syn nie wyrósł na amebe, z nadzieją że dostanie się na dobre studia, a następnie znajdzie świetnie płatną pracę. Prawdopodobnie przeżegnali by się widząc w jaki sposób Nam zatrudnia się teraz.

Raz grozi śmierć — pomyślał, zanim przystąpił do tworzenia konta.

Welcome to Daddy's Network

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Welcome to Daddy's Network.com!
A place where you can find your true love and pleasure! Only a few steps separate you from meeting your dream partner! Click here to begin!

Drobna ikonka kotka pojawiła się w rogu ekranu, sprawiając że całość jeszcze bardziej przypominała stronkę dla dzieci.

Wonderful! You decide to to join the website! Before we can start, please choose your language!

English
Spanish
Russian
German 
French
...  More ===> KOREAN

Wspaniale! Twoja lokalizacja została podana automatycznie po wybraniu języka, czy chcesz ją zmienić?

Tak                     Nie

Świetnie! A teraz zaczynajmy!

— Super...  — mruknął pod nosem Namjoon, przyciągając swojego smartphona bliżej siebie, a prowadzący tutorial śnieżno-biały kotek zaczynał go denerwować.

Pamiętaj aby wszytsko wpisywać zgodnie z prawdą! Kłamstwo, czy jawne oszustwo będzie karane

Tak? Ciekawe w jaki sposób – mówił w myślach.

Na początku zacznijmy od najważniejszego!

Zaznacz swoją płeć:

Kobieta          Mężczyzna          Inne

Wpisz swój wiek i lokalizację!

24, Seoul |

Kogo szukasz?

Daddy'ego / Mommy 

Sugar Baby / Sugar Girl

Nadal nie wierzę, że to robię. Pierdolony Yoongi – szybko otrząsnął swoją głowę, po czym przystąpił do czytania krótkiej notki, która teraz skutecznie zasłoniła caky ekran.

Okay! Proszę wybierz swoje preferencje, abyśmy mogli poznać cię trochę lepiej! Za chwilę przystąpimy do szukania odpowiedniego partnera tylko dla ciebie! Zgodnie z naszym regulaminem, będzie pan mógł chatować jedynie z jednym Tatusiem na raz! Czy pragniesz jeszcze raz zobaczyć regulamin?

Tak          Nie

Czy chcesz zatwierdzić wszytskie informacje?

Tak         Nie

Czy zgadzasz się na postępowanie zgodnie z polityką Daddy's Network.com?

Tak

— A co jak się nie zgadzam?

Świetnie! Witamy nowego użytkownika SweetJoonie!

Zgodnie z twoimi hasztagami dobralismy dla ciebie idealna osobe!Flower92 Kliknij tutaj aby zacząć rozmowę!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zgodnie z twoimi hasztagami dobralismy dla ciebie idealna osobe!
Flower92 Kliknij tutaj aby zacząć rozmowę!

Zgodnie z twoimi hasztagami dobralismy dla ciebie idealna osobe!Flower92 Kliknij tutaj aby zacząć rozmowę!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[a/n: JAK ZMOTYWOWAĆ SIE DO PISANIA HALKO ugrh..  Wesołych świąt Wielkanocnych!!]

daddy's network.com × namjin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz