-Expecto Patronum! -mondtam és az ezüstös fénycsóva kireppent pálcámból, melynek fénye beterítette a vonat fülkéjét.
Egy ájult fiú feküdt a földön. Mintha láttam már volna ezt az arcot... Mikor felkelt, megkináltam egy kis csokival.
-Tessék, edd meg!-mondtam és azzal a fekete hajú ifjú gyerek kezébe nyomtam egy csokoládé kockát.
Edd meg, jót tesz!•••
Ő itt a fiam, Teddy!-és elő vettem egy képet a kabátzsebemből.
Fiú, a haja az anyjáé!- mondtam vidáman.•••
Fuss fiam, még eléred a vonatot!-mondta anyám.
Én úgy futottam mint egy farkas, mivel félig az is voltam. Ez a gondolat mindig azt juttatta eszembe, hogy más vagyok.
Épp hogy felugrottam, és rögtön össze is ütköztem egy lánnyal, akinek szeme akár a smaragd , olyan zöld volt. Épp hogy egy pillanatig találkoztunk de már tovább is futott! Ahogy sétáltam beljebb a vagonokban, a hátam mögött elkezdtek súgdolozni, amint megláttak!
-Ez a farkasfiú -suttogta az egyik.
A másik gúnyosan vonyított egyet.
Ahogy mentem végig a vonaton mindenhol bezárták előlem az ajtót.
Ekkor megláttam a zöld szemű kedves arcú lányt, oda jött hozzám és bemutatkozott:
-Lily vagyok és te?-mondta nagy mosollyal.
-Remus, Remus Lupin vagyok.-mondtam féléken.
-Szeretnél velünk ülni?- kérdezte.
Én nagy örömmel rá bólintottam.
Mikor benyitottunk a kabinba, egy fiú ült bent.
Egy kis vékony fiú, kócos fekete hajjal.
Ekkor egy másik fiú lépett be a kabinba.
-Ez ki?- kérdezte.
-A barátunk!-mondta Lily.
-Phhh, Lily megmondtam hogy nem akkarok több embert itt,de ha te akarod! A nevem Piton-mondta miközbe hátra tűrte fekete hosszú haját. Kezet fogot velem és leült.
Megkezdődött az út. Piton egész végig csak Lily-vel beszélgetett, amikor hozzá szóltunk, elhallgatott 2-3 másodpercre és tovább beszélt Lily-hez.
Én eközben a melettem ülő fiúval kezdeményeztem egy társalgást.
-Szia, Remus vagyok!-mondtam.
-Szia, én Sirius vagyok,Sirius Black!-mondta kirobbanó vidámsággal.
És elkezdtünk beszélgetni.
Több hosszas óra elteltével már nagyon jól éreztük magunkat, Pitont is beleértve. Ekkor a lány megszólalt az ablak mellett:
-Azta fiúk! Nézzétek, ott a Roxfort!- És mindenki az ablakhoz futott.
Ilyen szép helyet nem láttam még soha! Magas hegyek, sűrű erdő és egy oriási tükörsima tó is volt.
Sirius örömében ugrándozott és kiálltozott:
-Azta ez olyan mint egy vár!- És elkezdett futni a kabin ajtóhoz.