Történt az egyik késő öszi napon hogy barátaimmal (James-ék személyében) a "főhadiszállásra" indultunk. Közösen léptünk ki a dáma festménye mögül, James, Lily, Sirius és Én. A szeszélyes lépcsökön átérve kedves tanárunk Mcgalagony állt elöttünk, valami szőt erszényt tartotta kezébe. Sirius olyan fehér lett hogy azt hittük eljött a téliszünet, és olyan szinten izzadni kezdet hogy több víz volt benne, mint a fekete tóban. Mcgalagony megszolalt:-Black ,black black...Nem ismerős ez a zsákokcska, Tartalma nem más mint a Malájziai instant feketeség pór, mit tud ehhez hozzá szólni?-Erre ki oldotta kis erszényt és belenyúlt, kivett egy maroknyit a szóban forgó pórbol és földre vágta.Minden elsötétült, az egész épület rész fekete lett.Pár másodperc után újra látni lehetett, ekkor egy kígyó sziszegést utánzó hang szólalt meg:
-Látom tanárnő megtalálta Blacket.-mondta a sziszegő hang.
-Igen és azt a bizonyos hozzá tartozo pórt is.-szólalt meg a Tanárnő.
-Gondolom megint hagyja futni a diákjait...-mondta Malfoy.
-Malfoy ez nem a maga dolga.-mondta de kicsit a zavarban volt mivel tényleg elakarta engedni Siriust-maga pedig Black büntető munkára küldöm Pitonhoz.
Az járt a fejembe hogy Lucius biztos megprobálja Sirius ellen forditani Piton profeszort.(bár mondjuk igy se voltak puszipajtások.)
-Tanár nő....Én voltam-mondta James.-Én hoztam az iskolába a pórt.
-Maga Potter? Ez kész örület azt hittem maga ennél okosabb James.-mondta Mcgalagony.
Akkor maga Sirius elmehet, ez ellenben Potter maga marad.-mondta feszesen a tanárnő.
James jelezte Siriusnak hogy meg ne szólaljon.És elválltak egy mástol, alig telt el 2 perc és Malfoy két társával a jobbján megérkezett akkora vigyor volt a száján hogy az már undoritó.
-Ezt nem hittem volna, Potter...Ja, de ekkora örömöt fel villanyozta a napomat.-és nevetett.-Te meg Lupin kotrogy vissza a helyedre, ahová tartozol.-folytatta.
Ezt már Sirius sem állta meg, elő kapta a pálcáját és a Malfoy-ra szegezte. Malfoy nem volt egy ijedős alak, ő is elővette az ő nyírfa pálcáját.
-Na mivan megijedtél nem mersz kezdeni?-szólt a kígyó hang.
-Capitulatus-mondta Sirius.-És ekkor a varázs egy kisebb változata megcsavrintotta Malfoy pálcáját.
Csak ennyit tudsz ványott kutya?-mondta gúnyosan.-Exholorus-Ez a varázs azon a ponton ahol eltalál, elbénít minden izmot. Sirius elejtette pálcájátt mivel a bénitó átok a csuklóját találta el.
Sirius meglepődve állt, mély levegőt és őkleit megszóritva megindult Malfoy felé és amikor ott volt Malfoy szeme elött Mcgalagony közbe lépett.-Black, Malfoy! Az igazgatóiba.
Rövid lett tudom, de remélem tetszik...
(Szerintetek tényleg Black hozta a suliba a pórt?)
-xbennet