Teltek, múltak a napok. Egyre jobban megismertük egymást Sirius-ékal.
Néhány dolgot megtudtam Sirius-ról...
Például azt, hogy nem tud bájitalt készíteni. Egyik nap bájital órán Lumpsluck professzor szemébe robbantotta az egyik főzetet.
Egy szép ősz végi napon mikor éppen nem esett az eső (ez egy csoda volt akkor) Elkószáltunk az egyik erdőben.
Lily, James, Sirius és én már késő délután volt amikor kiértünk az erdőből.
Mikor kiértünk Roxfort mögött voltunk lent a hegy alján. Ekkor egy izgő-mozgó fára lettünk figyelmesek, Lily közelebb ment és ekkor, a lányt a fa -mintha élne- felkapta, és elkezdte lengetni! James egyből a segítségére futott.
-Ne félj, itt vagyunk!-ordította.
-Lupin, csinálj valamit!-mondta Sirius.
-Őő, hát...-kezdtem bele félénken.
-Csináld!-orditott rám James.
-I...imo...Imobilus!-mondtam és a fa megdermedt, és elengedte Lily-t.
Lily kocos hajjal, és tépett talárral lépett oda hozzánk és ennyit mondot:
-Köszi!-Sirius barátunk aki ellégé kiváncsi szerzett volt, oda ment a fához és megszólalt:
-Jé, itt egy odú- és bemászott rajta.
Lily, mire észrevette, már Sirius bent is volt, egyből utána rohant. Hát és mit tehetünk mást mi is bemásztunk James-el. Egy szűk járatban találtuk magunkat, épp hogy feltudtam állni.
Sirius már elől járt, mi is utána eredtünk. Ekkor felkiálltott:
-Skacok, ez egy házba vezet!- mi persze gyorsítottunk az iramon, aztàn oda értünk.
-Sirius várj!- mondta Lily- Ez a szellemszállás, elhagyatott varázslóház.
-Szellem??!! Elhagyatott??!-mondogattam hangosan.
Sirius végig futtotta az egész házat -nem volt nagy- mire fel értünk.
-Üres- jelentette ki némi megkönnyebüléssel.
Ránéztem az órámra, és amikor megláttam az időt, elszörnyedtem.
-Mindjárt óránk lesz!!!-kiáltottam.
Elinndultunk visszafelé, mikor kiértem, és James is felsegítette Lilyt, elindultunk a vissza a Roxfortba.
Következő napokba a kísértetház lett a mi "főhadiszállásunk". Olyan sokszor voltunk hogy már kívűlről fújtuk hogy mi hol van az elhagyatott házon belül.Elnézést hogy ilyen rövid lett ez a rész de azért remélem tetszik! :)
-xbennet