--1--

298 8 1
                                    

--1--

Bir günde iki bölüm.Kısa yazıyorum ama sıklıkla yazmaya çalışıyorum. İnşallah begenirsiniz :))

15.09.2014

Sevgili Günlük:

     Otelden ayrıldık.Evimize yerleştik.Çok lüks olmasa da bize yetecek kadar bir ev.Odamı istediğim gibi düzenledim.Çok güzel oldu.Tam istediğim gibi.

      İlk günkü yemeğimiz pizzaydı.Babamın yemek işinde böyle olcağını düşünmeliydim.Her gün böyle olmamasını umuyorum yoksa yemek işine ekimi atmak zorunda kalıcam ve bunu hiç istemiyorum.Eve yerleşmemiş sonunda tamamen bittiğinde evimiz eve benzemiştir.

     Ertesi gün babam okullarımızı ayarlamaya gitti.Geldiğinde sezgin Kolejine kaydımızı yaptırdığını söyledi.Burslu olarak.Ben zeki bir kızım.Aslında herkes zekidir ben çalışıyorum.Ama inek değilim. Berk'de resim yapıyor.Bu konuda birincilikleri de vardır.Buraya gelirken kolejde okuyacağımı düşünmemiştim.İstanbul'da devlet lisesinde okuyordum.Babam galiba bizim iyi olmamız için baya çabalıyor.Farkediyorum.

     Berk'le uzun zamandır konuşmuyoruz.Dertleşmek anlamında yani.En yakın zamanda konuşmalıyım.Yarın yeni okulumuza başlayacaz.Sınıf ayrımı yapan "Burslu" kavramını insana mühürleyen gerizekalıları okulumda bulmamayı umuyorum.Yoksa içimdeki Elayı çıkarabilirim ki bu hiç hoş olmaz :)

O Tam Bir PlayboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin