Cap 5 Secretul

13 0 0
                                    

   Speriat ca am ramas singur si de ce putea sa mi se intample, am fugit mancand pamantul catre beci.
   Ajuns aici, am inceput sa ma intreb cine o fi devina pentru moartea lor.
   -Astaroth, exista? Un criminal in serie? Un asasin platit?
   Dupa ce m-am calmat putin, mi-am scos telefonul si am inceput sa luminez prin beci cu speranta ca poate gasesc ceva.
   Din fericire pentru mine, am gasit jurnalul bunicului meu. Desi avea cateva pagini rupte, primele erau intacte. Aici scria:
   "Aveam o viata foarte frumoasa alaturi de sotia mea, aici la cabana, pana intr-o zi, cand aceasta s-a inbolnavit de o boala rara. Aceasta boala o facea sa aibe viziuni, sa creada in diferite zeitati si sa faca lucruri neobisnuite. I-am spus: Iubito, hai sa mergem sa vizitam un doctor, e spre binele tau. Insa cand ii pomeneam de un doctor, o apucau crizele. Zgaria icoanele, jertfea animale, scotea sunete ciudate si alte lucruri pe care o femeie de 68 de ani nu le putea face. Am crezut ca e vorba de diavol si ca e posedata, dar nu era asa. Intr-o zi am fost la doctor si am luat un praf special, calmant probabil, asa ca l-am pus intr-un pahar cu apa. Era cea mai linistita persoana, blanda, iubitoare. Daca ii povesteam cuiva, acea persoana credea ca eu sunt defapt nebunul. Din pacate acest lucru n-a durat prea mult. Intr-o seara m-a vazut cum puneam praful in paharul ei, asa ca a inceput sa arunce cu cutite dupa mine. M-am ascuns cat de repede am putut aici in beci cu un cutit infipt in brat. Tu, cel care citesti acest jurnal ai mare grija, leacul ei se afla in ..." (pagina rupta)
   -In ce? In ce bunicule, ajuta-ma?...
Cand luminez cu telefunul mai bine, vad doi ochi stralucind din intuneric, era bunica cu un ranjet si cu un cutit in mana, spunandu-mi...
   -Alex, Astaroth te vrea si pe tine!

DemonulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum