Cand am vazut-o m-a apucat un fior, asa ca am fugit afara. In fata casei era o masina cu doi politisti in ea. Probabil au fost chemati de catre Razvan, cel putin asa credeam.
Incantat sa ii vad le-am spus grabit ca e ceva neinregula cu bunica mea, dar acestia vazand ca sunt doar un copil nu m-au crezut. Mi-au ignorat avertismentele si au intrat in casa sa vorbeasca cu bunica. Vazand ca au pistoale am prins curaj ca sa intru in casa dupa ei. Aici bunica insista sa le ofere o ceasca de ceai, dar acestia refuza deoarece erau in timpul muncii. Aici s-a petrecut toata tragedia... simteam ca un fior pe sira spinarii, iar mai apoi am fost cuprins de o paralizie in jurul muschilor. Nu ma puteam misca... asa li se intampla si celor doi, doar ca... in secunda urmatoare, bunica luase o furculita si... si... le scoate ochii politistilor, iar mai apoi, a luat cutitul si le-a taiat gadul.
Dar cel mai ingroazitor lucru a fost ca m-a pus sa beau sangele in timp ce tasnea dintr-un om paralizat cu gatul pe jumatate taiat si fara ochi...
Am incercat sa ma impun paraliziei, dar degeaba. Dupa ce am baut sangele, mi-a fost atat de rau, incat, am vomitat tot pe jos. Bunica zambind, se uita la mine cu o privire strapungatoare si cu lacrimi in ochi mi-a zis:
-Acum tu esti host-ul!
Si cade pe jos.
Vazand ce iese din ea, mi s-a facut asa frica incat am inchis ochii. Era ca o ceata neagra, ca o mazga. Nu pot descrie, dar va pot spune ca nu era ceva uman.
Am simtit ceva ciudat si desi eram in picioare m-am trezit pe jos. Vazand ca toti sunt morti, am decis sa merg acasa si sa nu spun nimanui ce s-a intamplat.