PART 5

3.5K 166 0
                                    

COACH ERIC ***

Tengah saya busy layan satu customer, tiba2 ada chat masuk. Saya cek hp, chat dari Gia. Dia kasi tahu saya yang mahu pigi night club ni malam. Saya just reply ‘okay’ jaa sebab saya tiada masa mahu taip banyak.

Seperti yang di janji kan tu malam saya datanng lah sana night club, lebih kurang 8pm lebih2 saya sampai. Time saya masuk di club tu saya nampak Gia duduk di depan tu kaunter. Wow ! tiba2 terlintas dalam fikiran saya tu perkataan. Saya pigi lah jalan tempat dia then saya duduk sebelah dia. Ni mata tidak pandai pula stop merenung si Gia. I donno why. Saya order ‘vodka’ sebab tu memang fav saya, kick dia punya alkohol.

Tiba2 tanpa saya sedar saya terlepas cakap something sama dia. ‘You look so beautiful.’ saya bilang. Nasib dia tidak dengar juga sebab musik di dalam kuat sangat.

Masa berlalu begitu cepat tidak sedar yang Gia tinggal 1 minggu lagi training sama saya. I will miss her after this. Huhu

Thanks God. Selama dia training sama saya dia berjaya kasih kurang berat badan dia. Now she look more slimer than before. Kecantikkan dia semakin terserlah. Memang rugi lah orang yang pernah reject dia sebelum ni. Menagis air mata darah tu kalau nampak Gia lepas ni.

Saya tingu2 si Gia tiba2 tu diaa cepat2 jalan pigi tempat si Merry yang tengah siuk2 menari dia bawa keluar. Tidak sempat saya tanya kenapa. Saya bayar minuman saya then saya terus menyusul dorang keluar. Saya pigi di parking kereta ngam2 dorang di sana mahu masuk dalam kereta sudah.

Kamu mahu balik sudah? Tanya saya.

Iya. Jawab si Gia.

Saya tanyalah dia kenapa dia cepat2 keluar tadi tapi dia bilang dia tiba2 mahu balik. Hmm pelik. Takkanlah bah tiba2 begitu kan. Ni mesti ada something.

Saya kasih okay jaa jawapan saya then saya cakap sama Merry untuk hati2 drive. Then nda lama tu dorang pun jalan sudah. Tinggal lah saya sendiri di parking. Saya pun masuklah dalam kereta saya. Time saya dalam tu kereta, ngam2 saya parking depan pintu masuk tu club. Saya nampak lah someone yang macam pernah saya nampak muka dia. Ingat punya ingat, yaaa Marcel ! saya nampak muka dia time si Merry kasih tingu saya gambar dorang.

Hmm. I know mesti Gia nampak Marcel tu tadi sebab itu dia cepat2 mahu balik.

Saya drive balik terus sebab saya rasa pening sudah kepala saya. Mahu landing di tilam sudah. Time saya sampai di rumah my family sudah tidur mungkin sebab ruang tamu sunyi sudah. So, saya pun cepat2 lah masuk dalam bilik. Saya cuci muka sebelum saya tidur. Tengah baring2 tu tiba2 saya teringat si Gia pula. Saya cek hp automatik saya cari pic dia yang hari tu saya snap. Yang tu dimple dia ketara betul. How cute this sumandak.

Tergerak pula hati saya mahu call dia. Saya cari number dia then saya tekan butang call.

Tutt !! tutt !!

“Hello”… Kedengaran suara Gia dalam talian.

“Hello, kau mahu tidur sudah kah.?” Saya tanya.

“Belum lagi ni. Why coach?”

“Oh tiada juga just wanna call u. Bah esok jangan lupa ok datangg gym.”

“Ya coach. Jangan risau saya tidak lupa juga tu.”

“Good. Bah tidur lah. Jumpa esok. Bye Gia.”

“Ok. Bye coach.”

Terus saya end call. Hmm weird ! sejak bila saya begini ni. Lepas saya siap oncall sama dia terus saya pun tidur.

************************************************

Saya terbangun sebab cahaya matahari terkena di mata saya. Oh sh*t ! kenapa saya buli lambat bangun ni. Saya tingu jam, pukul 8am sudah. Jarang2 bah saya lambat bangun ni selalunya subuh2 sudah saya  bangun. Mungkin sebab tu vodka semalam.

THE GORGEOUS ME ✔️Where stories live. Discover now