"Hi Eric ! Kau buat apa di sini?"
Eric senyum dan jalan mendekat sama saya..
"Saja jalan2, tidak tahu pula yang kau ada sini."
"Elehh yalah tu jalan2 kunu, tau2 kau memang stalk saya ni kan. Cakap saja bah kalau rindu saya."
Gia senyum nakal depan Eric.
"Hmm yess. I miss you Gia."
"What Eric?"
"Nothing. Bah bukan kau mahu balik sudah kah ni? Mari lah saya hantar kau balik."
"Macam tahu2 saja bah kau ni. Thnks yaa sebab datang pada tepat masanya. Saya call Merry pun dia tidak angkat bah."
Sambil buat muka annoying si Gia.
"Bah lets go." Spontan Eric menarik tangan Gia bawa di keretanya. Gia cuma mendiamkan diri saja.
Sampai di kereta tu si Eric tolong lah Gia buka pintu. Why so sweet ni Eric ? 😍 Takkan kau mau usha saya ni. Hmm semuanya dalam tanda tanya. Eric act so weird 🤔
Dalam perjalanan kami balik kami tidak banyak cakap. Si Eric fokus memandu. Sesekali tu saya perasaan yang dia tingu saya tapi saya pura2 tingu depan jaa.
Sampai saja di rumah saya terus saya keluar dari kereta dia. Dia pun ikut turun juga. Dia pigi dekat saya then dia pegang tangan saya. Semua pun dia buat sesuka hati saja bah. Tapi saya pun tidak tahu kenapa yang saya tidak menolak.
"Youu look gorgeous Gia." Sambil dia kiss tangan saya.
😱😱 Mata saya terkejut meningu dia buat begitu.
"Hmmm Thank you Ric. And thnks too sebab hantar saya balik."
"My pleasure Gia." Kata Eric sambil melepaskan tangan saya.
"Saya masuk dalam rumah dulu okay. Hati2 drive ah. "
"Okay Gia."
Terus saya masuk dalam rumah. Nda lama tu si Eric pun jalan sudah.
*
*
*
Seperti biasa setiap pagi saya akan bersiap pigi kerja. Tepat jam 7:30am saya sudah sampai office. Sebelum saya mula start buat kerja saya kemas dulu tempat kerja saya. Then i start do my works.
Nda lama tu si Merry pun muncul.
"Hai babe. Morning." Ucap si Merry.
Yaa, morning too..
Im sorry pasal semalam sebab tidak angkat time kau call tu. Saya tidak sedar tertidur.
Its okay Mer. Lagipun semalam saya ada Mr.Saviour juga 😌
Huh ? Siapa maksud kau?
Siapa lagi kalau bukan Eric.. Tak faham lah saya Mer, dia selalu ada ni kalau time saya perlu something. Look, mcm semalam tu lah.
Ishh kau Gia, tu pun mau hairan. Of cos dia selalu ada sebab maybe dia start care about you tu. Ntah2 dia sudah jatuh cinta sama kau.
Impossibe Merr ! 😒
Bah let see. ! 😏 Bilang si Merry sambil dia kasi bagus tempat duduk dia.
Hmm. Whatever. Now leta do our work first. Later continue story.
Terus kami dua2 fokus buat kerja. No more talking.
Dekat2 masa masa lunch tu, tiba2 ada budak masuk di office bawa bunga and dia bagi saya. Saya tanya dari siapa tapi dia tidak kasi tahu. Aip ! Sejak bila saya ada secret admirer ni.
YOU ARE READING
THE GORGEOUS ME ✔️
Narrativa generale[ FULL SABAHAN SLANG ] Cantik paras rupa, badan langsing, disukai ramai di gelar Queen itulah Valeria. Gemuk, bau, jelek itulah Gia. Atau lebih di kenali sebagai si badan gajah. Dua gadis yang sangat jauh bezanya. Bagai langit dan bumi. Valeria ya...