1 ➵ instagram

334 31 4
                                    

martingarrix nadszedł czas, by powiedzieć te trzy słowa- dziękuję za wszystko, a potem dodać jedno, najtrudniejsze, jakie kiedykolwiek mógłbym komuś przekazać- żegnajcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

martingarrix nadszedł czas, by powiedzieć te trzy słowa- dziękuję za wszystko, a potem dodać jedno, najtrudniejsze, jakie kiedykolwiek mógłbym komuś przekazać- żegnajcie. a przekazuję to kilkunastu milionom osób, którzy na pewno czekali na kolejne zdjęcie z trasy, a zastają pożegnanie. na każdego kiedyś przyjdzie czas. nie sądziłem, że pożegnania są aż takie trudne. jednak... sądzę, że to dla mnie będzie najlepsze. nie czuję się już dobrze, będąc ciągle otaczanym przez fotoreporterów, nie lubię już tego szumu wokół mojej osoby, a to wszystko, co robię dla Was, dla fanów... przestaje być przyjemnością. od dłuższego czasu to czuję, a jedyne, co mnie trzymało to fani. ich uśmiechy, łzy szczęścia i niewyobrażalne szczęście, które czułem w każdym uścisku dłoni czy przytuleniu. jednak czuję, że nie podołam dalej. nie wiem, jak to jest wyjść na ulice miasta nie będąc otaczanym przez ludzi. być wolnym od ciągłej pracy, pośpiechu, stresu i bezsennych nocy. chcę tego zaznać, chcę rozpocząć nowe życie. mimo wszystko, garrixers na zawsze będą w moim sercu. nigdy nie pozwolę, by te wszystkie osoby, które mnie podbudowały i wspierały- straciły na wartości. macie moją miłość i wdzięczność, każdy z osobna. dziękuję.

Polubione przez themediananny, tiesto, itsjulianjordan i 4, 382 430 innych.

Zobacz wszystkie komentarze: 10372

tiesto Martijn. Zrobiłeś wiele dla nas wszystkich. To Tobie należy się największe, najszczersze dziękuję.

garrixnews 😭😭😭😭💔

martingarrix.pl WSZYSTKO, TYLKO NIE TO....💔

louisvanbaar  .......uh.

themartingarrixhub  ̶M̶a̶r̶t̶i̶n̶ ̶G̶a̶r̶r̶i̶x̶??? Nie mogę w to uwierzyć..

garrixfansite @tiesto Dlaczego Martin tak nagle podjął decyzję? Co się dzieje...?

______

louisvanbaar Przed oczami mam ciągle to zdjęcie- ostatnie, jakie Tobie zrobiłem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

louisvanbaar Przed oczami mam ciągle to zdjęcie- ostatnie, jakie Tobie zrobiłem. Nie mogę się pogodzić z tym, że już nigdy nie będziesz się wygłupiał przed obiektywem mojego aparatu.  Chociaż w ostatnim czasie na żadnym zdjęciu się nie uśmiechasz...

☾ thursday 11:11pm / m.gOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz