A teď tu máte den Marinette a Adriena :) tak se usaďte a čtěte.
U Marinette
Je ráno a já si ustala postel a jdu si udělat hygienu a vyčistit zuby.Pak když přijdu do pokoje dám Tikki sušenku.
"Děkuji",řekla Tikki a dál se věnovala sušence.Pak sem si vzala kufr a šla dolů,nasnídala jsem se a rozloučila jsem se s rodiči.
Pak jsem šla ke škole kde jsem pozdravila Alyu.
U Adriena
Ráno jsem se vzbudil a šel jsem si udělat hygienu a vyčistit zuby.Pak jsem šel zpět do pokoje a dal Plaggovi cammember.
"Děkuji",rekl Plagg a dál se věnoval se jídlu.Pak jsem vzal kufr a sel jsem ke škole,kde jsem pozdravil Nina.
-------------------------------------------------
"Žáci kufry jsi jděte odložit za řidičem a pak si jděte sednout",řekla naše učitelka.
"Mari",řekl Adrien,který si dal kufr hned vedle mě.
"Ano?",řekla jsem.
"Nesedneš si vedle mě?",řekl a usmál se na mě.
"Proč ne",usmála jsem se na něj.V autobuse jsme se posadili a řidič nastartoval a odjel.
Cesta trvá poměrně 2 hodiny.
Cestou jsme si hodně povídali,smáli se,byla prostě sranda.
Ale uběhla tak hodina a my teď stojíme v zácpě,takže to bude trvat déle.
Nakonec jsem usnula a nevěděla jsem že jsem si položila hlavu na Adriena.
"Vstávej",pošeptal mi Adrien do ucha.
"Co,co?",řekla jsem a rozhlídla jsem se kolem.
"Jsme tu,pojď",chytl mě za ruku a táhl ven.
"Šli jsme pro kufry,Adrien mi ho vytáhl.
"Děkuji",řekla jsem s úsměvem.Paní učitelka dávala chatka.
Nino a Alya chatka 20
Adrien a Mari 28
Atd.....Šli jsme do naší chatky.Vibalili jsme si a šli jsme na večeři.
Po večeři jsme se vrátili do chatky.
Vykopali jsme se a vyčisti zuby.
Povídali jsme si a povídali,nakonec jsme usoudili že půjdeme spát.Takže tu máte další kapču,snad se líbi.
Jinak proč mám dneska dobrou náladu,jsem zadána ♡♡♡√.Vaše Adrien15mari
Pokračování příště
ČTEŠ
Chat Noir x Adrien√
FanfictionMarinette se zamilovala do Adriena Agresta,slavného modela Paříže. Beruška se zamiluje do kocoura,které ho si nakonec vybere? dozví se identitu kocoura nebo ji Adrien řekne že je kocour? dozvíš se ...Čti