Probudil mě dotek Adriena.
"Vstávej je ráno",řekl tichým hlasem Adrien,který seděl na mé posteli.
"Jem vzhůru",řekla jsem a posadila jsem.se na postel.
Koukali jsme si do očí.
"Jsi tak nádherná",řekl Adrien a poblil mě na čelo.
"Děkuji,ty taky"řekla jsem a zvedla jsem se z postele.
Šla jsem.do koupelny udělat is hygienu a vyčistit zuby,oblékla jsem se a Tikki jsem potichu dala sušenku.
"Děkuji",řekla šeptem.Pak jsem vlezla zpět do pokoje,kde už čekal oblečený Adrien.
"Tak jdeme na snídani?",zeptal se Adrien a podíval se na mě.
"Jasně jdeme",řekla jsem a otevřela jsem dveře a vítr si začal pohrávat s našima vlasama.Vlezli jsme do jídelny,kde už seděla celá třída.
Vzali jsme si svačinu a šli najít volné místo.
"Hale jdu si sednout k Ninovi jo?",řekl a podíval se na mě.
"Dobře,já k Alye",řekla jsem a každý šel jinam.
"Tak co kočko,jaká byla noc",zeptala se Alya hned jak sem si sedla.
"Dobrá",řekla jsem se smíchem."Čau kámo",řekl Nino .
"Čau",odpověděl jsem.
"Tak co?",zeptal se a kousl si do jídla.
"Co by noc byla v pohodě,vše mýlí v poho",řekl jsem a dál se věnoval jídlu."Takže máte volnou zábavu po celý 5 týdnu!",řekla učitelka a šla pryč.
Pak jsme šli ven z jídelny a já a Adrien jako poslední,takže už tam nikdo nebyl.
"Co podnikneme?",zeptala jsem se Adriena.
"Nepůjdeme se projít?",ukázal na les.
Jen jsem kývla na souhlas.Vlezli jsme do lesa a po nějakých 10 minutach jsme našli jezírko s vodopádem.
"Tady je to úžasný",řekla jsem a podívala jsem se na jezírko.
"To teda je",řekl vedle mě Adrien.
Posadili jsme se a povídali a povídali jsme si.Den utíkal jako voda a my se vracely zpět.
Bylo čas večeře a my šli rovnou do jídelny.
Měli jsme lívance,alespoň jednou normální jídlo.
Tentokrát jsme si sedli k sobě.Moc jsme nejeli a kecali jsme.
Když jsme to do jedli šli jsme do chatek a šli jsme se vykoupat první sem šla já a pak Adrien.Pak jsme si zalezli do postele a povídali jsme si.Až do doby než jsme usoudili že půjdeme spát.
Takže máte tady další kapču,snad se líbí,dneska vyjde ještě nějaká,jelikož mám školu do 16:00 a v 17:00 jsem doma tak nevim jak to stihnu.
Pokračování příště
ČTEŠ
Chat Noir x Adrien√
FanficMarinette se zamilovala do Adriena Agresta,slavného modela Paříže. Beruška se zamiluje do kocoura,které ho si nakonec vybere? dozví se identitu kocoura nebo ji Adrien řekne že je kocour? dozvíš se ...Čti