Vefi

23 2 4
                                    

Bírom az OTP-det  norbika6969666


1. Írj egy négysorost azzal a címmel, hogy "Tea és könnyek"!

Ablakom alatt a párosodó macskákat hallgatom,
Fotelemben ülve gőzölgő teám csorog le torkomon,
Könnyeim szegényes vízesésként folynak le arcomon,
Mert a macskák miatt a TV-t már nincs hová hangosítanom.

2. Írj egy versszakot ezekkel a szavakkal: Gerard Way, szemceruza, anyu, 2005, egyedi!

Anyu, engedd, hogy meséljek!
2005 elmúltával megváltást hadd reméljek.
Hadd mondjam el, miért van szemceruzám széttörve a sarokban,
És miért érzem azt, hogy Gerard Way szavai miatt a szívem darabokban.
Ő ráébresztett, hogy egyáltalán nem vagyok egyedi,
hiszen ez az emo korszak sem több, csak átmeneti.

3. Szerkessz egy mémet Vágvölgyi Noémi stílusában!

 Szerkessz egy mémet Vágvölgyi Noémi stílusában!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

4. Fogd a kedvenc albumodat és írd át az összes dal címét úgy, hogy szerepeljen benne a "daddy" szó!


Daddies
Queen for Daddy
Necessary Daddy
Soft Daddy
Untouchable Daddy
Not My Type: Daddy as Fuck 2
The Daddy
DADDY (Fuck It)
Eternally Daddy

(négy szám kimaradt, mert különben túl sok lenne a sima "Daddy" srry)

5. Írj egy reklámszöveget egy likőrnek, aminek az a neve, hogy "Shalamée"!


Megcsinálni a házimunkát?
Később.
Bevásárolni?
Később.
Randevúzni a szabad ég alatt?
Később.
Elmenni a hűtőig egy pohár Mennyországért?
.
.
.
Shalamée! Ragadd meg a pillanatot!
Az új barackízű kiszerelés már a boltokban!

6. Csinálj starter pack mémet egy együtteshez, amit szeretsz!

 Csinálj starter pack mémet egy együtteshez, amit szeretsz!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

7. Írj az OTP-del egy maximum 5 soros ficet, amiben szerepel a "nyuszibugi" szó. Ez neked van címezve norbika6969666


Ricky napi rutinjának része volt az öltöző bőrkanapéján elnyúlva lesni tükörképét bandatársa vállai felett. A tükör lámpái erős fénybe vonták a férfi arcát, aki éppen ajkainak vonalát igyekezett felettébb kiemelni, hogy tökéletesen passzoljon fekete hajkoronájához. Ricky leplezetlen kíváncsisággal bámulta azt a gyakorlatias sminkelési technikát, melyet Ghost használt.
Aki nemmellesleg épp ebben a pillanatban kapta el pillantását a tükörben.
- Mi ilyen érdekes Nyuszibugi? – húzódott Ghost szája pajkos mosolyra.
Ricky elvigyorodott és kimondta az első szót, ami az eszébe jutott:
- Semmi.

8. Arra ébredsz, hogy Pete Wentz melletted fekszik az ágyban, Gerard kibassza az ajtót és ilyet szól: "Tyler keres!", de te leszbikus vagy. Mit teszel?


A másodperc töredéke alatt átértékelném az életem, majd tapintatosan megtudakolom mennyit ittam előző este, és hogy védekeztünk-e.

9. Fogd az utolsó filmet, amit a moziban láttál és írd át úgy az alaptörténetet, hogy szerepeljen benne egy-egy karakter a Marvel, a Harry Potter és a Star Wars univerzumból!


Kylo Ren békésen tölti jól megérdemelt nyáriszünetét Észak-Olaszország egy eldugott kis falucskájában nagynénjénél Minerva McGalagonnyal, mikoris egy fiatal, tudásvágytól hajtott férfi kiszorítja őt a szobájából és saját nemi identitásából is. A zsíros hajú, anorexiás Loki eleinte egy arrogáns seggfej, de az idő és a barackok mindenkit megváltoztatnak...

10. Mi a kedvenc állatod?

 norbika6969666

Kihívottaim:

fudanshi_potato

Filthy_Teenager



If My Soul Was A PersonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang