- Yuppy! Aaaa!! Zbang! Uhu!!!!! Ya!! Miaw! Zzz! Sss! Cah! Wof! Ham, Ham! ...
Cred ca vreţi sa aflaţi de ce ţip ca nebuna prin casa si fac ca toate animalele, nu? Ei bine o să vă spun. Am reuşit sa fac o super tare mega uriaşa schema de dans!! Yee! Mda... eu ştiu doar să dansez deci nu vă imaginaţi ca ştiu si să cânt. NU!! Urăsc asta! Câh!!!! Sa va povestesc cum am reusit sa fac o asa minune...
Eram cu trupa mea la antrenamente. Dansam si dintr-o data m-am impiedicat in sireturile de la skaterii mei si...zbang! Am aterizat in doua maini si nu ma intrebati cum am ajuns in bratele celui mai bun prieten, Max, care mi-a prins mainile in ale lui, ridicandu-ma si facand spagatul in aer. Nu ma prea pricep sa dau explicatii deci ma indoiesc ca a-ti priceput ce am vrut sa zic. Nu stiti de cate ori am incercat sa fac aceasta schema, iar acum, dintr-o greseala, impiedicata de mine a reusit, a reusit! Stiu ca schema asta nu e prea grea, dar totusi... eram "lidera" trupei si trebuia sa-mi reuseasca ca altfel ma faceam de ras.
Oh, da! Acum ar trebui sa va spun cine sunt eu, nu-i asa? Sunt Katlyn, cunoscuta sub numele de Kat. Sunt very timida. Am 16 ani, sunt a 10-a, invat destul de bine,dar la orala...jale! Ador pisicutele si din aceasta cauza lumea imi mai zice si fata pisica sau regina pisicilor. Chiar nu ma deranjeaza ce spun ei despre mine. Nu sunt prea populara in liceu din cauza "renumelui" meu prost, dar nici nu vreau sa fiu vreodata. Singurii mei prieteni si oamenii care ma inteleg sunt Max, Stella, Kiky, Shara, Raimond si Lilly. Aceasta este trupa mea, iar Lilly este coregrafa noastra. Nu suntem prea numerosi, stiu. Ma pot exprima doar prin dans si uneori prin scris, dar la capitolul cuvinte o dau in bara rau de tot. Fiecare propozitie de a mea trebuie sa aiba cate un "ăăăă". Doar cu prietenii pot sa comunic fara "ăă-uri". Nu sunt indragostita de ABSOLUT nimeni si nici nu mi-as dori sa cad intr-o astfel de "transa" stupida in care toate fetele din liceu au cazut din cauza unuia de a 12-a, Justin care va pleca in curand la facultate. Yuppy! Scap de el! Baietii sunt prosti! Te folosesc mereu, le place sa se joace cu tine si n-au sentimente! Wow, sorry, dar trebuie sa ma opresc din povestit ca vine mama.
Inchid repede laptopul, i-l pun pe noptiera si ma prefac ca dorm bustean infofolita in cearceaful meu de matase mov cu stelute galbene si verzi.
- Scumpo, dormi? ma intreaba mama suspicioasa.
- ....
- Ok! Te las! Noapte buna!
Asta e pentru a 11 oara cand ma verifica noaptea asta. Sper ca nu mai vine si a 12 oara ca nu o mai suport. Imi deschid din nou laptopul si ma apuc din nou de scris si de povestit cand deodata ma fura somnul care nu mai aparea si adorm cu laptopul in brate tinandul strans la piept.
Ziua urmatoare ma trezesc furioasa din cauza unor cuburi nazravane de gheata care nu aveau ce cauta in patul meu. Se pare ca mama le pusese acolo. Ma ridic cu greu din pat pasind agale pe covorul roz si moale cand observ ca ceasul arata ora 7:45. 7:45? Am sa intarzii la scoala! Si dai si cauta disperata haine in sifonierul care era plin numai cu imbracaminte hip-hop. Iau repede o bluza neagra cu un umar gol pe care scria Out All Night, niste blugi cu talie joasa, skaterii mei favoriti, skateul si ghozdanul si zbrr pe usa afara inhatand un mar din cosul cu fructe.
- Bye, Bye, mami!
- Pa, scumpo!
Cand ajung la scoala ghici cu cine ma intalnesc la usa clasei: cu Melissa, desigur, barfitoarea sefa impreuna cu fitoasele ei prietene, Suzy, Betty, Tina si Polly care imi blocau intrarea. Cat ma enervau fetele astea!
- Hey, cat girl! Ce-ti mai fac pisicile? imi zice Melissa pe un ton malefic.
- Bine, merci de intrebare. Acum poti te rog sa te dai? Am intarziat!
- Nu-mi spui tu ce sa fac!
- Pur si simplu te-am rugat frumos. Daca nu vrei sa te dai, te dau eu la o parte! ii spun eu mai tupeista ca niciodata.
- Sa te vad,pitico!
Am uitat sa precizez ca Melissa era cu un an mai mare decat mine si din aceasta cauza cred ca-mi tot zice "pitica". Am inceput s-o imping de mama focului ca sa pot sa intru in clasa, iar spre norocul meu, Max si Ray, adica Raimond au reusit s-o dea la o parte chiar cand profesorul mai avea putin si ajungea la usa clasei.
- Buna ziua, copii!
- Buna dimineata, domnule profesor!
Domnul James, profesor de istorie, care era un om in varsta de vreo 40 de ani cam incurca momentele zilei, asa ca noi il ajutam sa si le reaminteasca.
- Astazi vom vorbi despre istoria Romei antice...
Asa s-a scurs o ora de Istorie ataaaat de plictisitoare! Nu o sa ma fac nici o data profa de Istorie! Asa s-au scurs si celelalte adica Romana, Matematica, Fizica, Chimia, Tehnologia si Muzica. Macar din urmatoarele 6 ore mai aveam si ce invata. Romana, Chimia, Muzica si Fizica le adoram! Tehnologia si Matematica...potrivite.
Cand am ajuns acasa prima mea grija a fost sa ma apuc de tonele de teme pe care ni le-a dat profu' de Mate. La 7 deja imi terminasem TOAATE temele, iar la 8 trebuia sa fiu la antrenamente.
CITEȘTI
Just Dance ✖Needitată✖
RomanceEste vorba despre o fata baietoasa, dar foarte timida careia ii place sa danseze. Nu iubeste nici un baiat, pana cand lucrurile se complica cand face cunostinta cu Justin, cel mai dragut si popular baiat din scoala care este cu 2 ani mai mare ca ea...