Despre mine și familia mea

18 3 0
                                    

       *Christine pov*

Nume:Christine Myst

Vârstă:26 de ani

Ocupație:păi...în primul rând,mama unei fetițe care are doar 5 anișori,iar în al doilea,soția unui vrăjitor(Doamne ajută că e unul bun)

Rang:trebuia probabil să fiu regina oamenilor,judecând din ce familie provin,dar am rămas prințesă(să zicem)și sunt și un înger,chiar dacă trăiesc în lumea oamenilor.

        Legat de partea cu prinţesitul...mda...am decis alături de soțul meu că fiică noastră,Ice,nu va afla povestea străbunicii mele, Aaliyah(cel puțin nu partea cu prințesă,lupta dintre oameni și demoni pt supremaţie etc.)

        Soțul meu,Leonard,și cu mine am decis că cel mai bine este să rămânem în Rai,la mine acasă,pentru a nu ne întâlni vreodată cu,cine nu trebuie.

        Știu că Aly și Illias au rămas pe Pământ,dar după moartea ei,el s-a reîntors alături de Ermin în Rai,alături de copiii săi ai căror suflete pereche au fost tot îngeri....cel puțin până la mine,dar cine știe..poate nu sunt singura excepție întâlnită până acum.

        "Încrucișarile" între rase se fac de foarte mult timp,ceea ce mi se pare ok,dar nu în totalitate gandindu-ma la demoni.

        Leon,deși este un vrăjitor,are sufletul unui înger(ei bine,așa spun părinții mei care au un rang,să zicem...mediu)doar că nu are aripi și poate face vrăji.Interesant,nu?Hmm...poate nu sunt o excepție chiar atat de mare dacă stai să te gândești,dar în fine.Sper doar ca și Ice să aibă predestinat tot un înger.Că dacă nu,va fi de rău deoarece ea are aripile "cameleon",adică și le schimbă în funcție de starea de spirit,dacă își folosește puterile moștenite de la ta-su sau nu și alte chestii pe care nu le-am înțeles de la superiori,dar aparent micuțul meu îngeraş este foarte specială,deoarece va deveni cândva un gardian,dar mai are până atunci și am de gând să mă bucur de copilaria ei și de noi ca familie.

Ice and DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum