Profeţia...

21 1 0
                                    

         * Christine pov.*

       Ice se juca cu verișoara ei,Lysandra care este mai mare decât ea cu aproximativ 4 ani.Între timp,apare bunica Olympia însoțită de bunicul,Nyshan.

--Christine,scumpa mea...spune bunicul ușor nesigur.

--Ce s-a-ntâmplat?

--Este...cum să îți spunem noi...e timpul să ne ducem la Josephina ca să ne dezvăluie câte ceva despre destinul micuței noastre,Ice...spune bunica cu jumătate de glas.

--Prea bine,bunico...Ice!!Vino puțin!

--Nu am spalt nimic,mami,iar dacă da,e vina Lyssandlei...

--AŢI SPART CEVA?!CUM......

        Dar nu termin fraza deoarece bunica mă întrerupe(halal familie):

--Ahm...trebuie să plecăm!ACUM!Nu avem timp de certuri.E doar un copil.Tu crezi ca erai mai brează sau ce Dumnezeu?Hopa sus și hai la drum fetelor!Ah,da,și soțul meu minunat,desigur.Doar nu uitam de tine,iubirea mea.

--Mhm...Cum zici tu,sotioara mea!

--Off,bine,fie...Mergem la Josephina....

--Așa te vreau!Acum fuguţa,fuguţa.

    
*Peste un drum lung și neimportant*

--Josephina?

--Credeam că nu mai veniți!Haideți!

        Intrăm într-o încăpere ce pare a fi o bibliotecă interesant de pustie și...fără cărți...ceea ce o face să fie cam...goală pușcă în pisicile mele!PE BUNE?!PE TOȚI ÎNGERII,FRAŢII MEI!!!VOI VĂ BATEȚI JOC DE MINE SAU CUM VINE ASTA?!Măcar e frumoasă,n-am ce obiecta,dar...totuuşi....

--Nu înţeleg

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Nu înţeleg....de ce aici?!Când eram mică,am fost dusă pe o câmpie plină de trandafiri albi și roșii,iar acum o bibliotecă părăsită?!

      Josephina nu ma băga în seamă și merge înainte,ținând în mână o vioară pe care abia acum am remarcat-o(cred că am nevoie de ochelari...hmm...),iar fiica mea era parcă...fascinată...E FASCINATĂ DE GOLICIUNEA ACESTUI LOC!Cred că o iau eu pe arătură și nu ceilalți,iar asta este destul de grav,oameni buni...Poate problema chiar  o fi la mine și am nevoie de un înger psiholog că dacă merg la un om,cred că ies și mai tembelă din acel cabinet decât sunt deja...Doamne ferește!!(zic eu exasperată ca ultima crizată în capul meu).

      Josephina s-a oprit brusc în mijlocul încăperii.Şi-a desfăcut aripile argintii care semnificau darul ei de la Dumnezeu și a început să cânte la vioară,iar cu fiecare notă muzicală înaltă pe care o atingea vechiul cântec ce prevestea o privire către viitor,parcă arcușul lua foc și instrumentul de asemenea.

--Ceea ce-ți voi spune acum nu mai e un simplu citit în stele al unui neînsemnat destin(oare am uitat să menționez că s-a făcut noapte până am ajuns aici?!),ci este o profeție a lumii noastre.Cu un trandafir albastru te va cuceri,EL,bărbatul ce îți este sortit.Are o inimă de gheață,dar care numai pe tine te așteaptă.Este un tiran,dar cu toții știm că-l vei putea îmblânzii.Va veni la miez de noapte și această floare ți-o va lăsa și un legămănt,fără să știe, față de tine îl va lega.Lumea toată se va schimba atunci când cei doi se vor întâlni,căci ei își sunt sortiți și nimeni nu-i va putea vreodată despărți.Ţine minte de acum și pân' vecie al vostru legamănt ce va fi nerostit,dar săvârșit:"Purul este impur,iar impurul este pur.Binele este rău,iar răul este bine.A muri înseamnă a trăi,iar a trăi înseamnă a muri."

    Dintr-o dată din cântecul viorii sau din vioară(chiar nu mai înțeleg nimic...serios...)iese o pasăre phoenix.

--Această pasăre va fi simbolul iubirii voastre eterne și al puterii voastre,iubirea regilor lumii noastre și a tuturor;vestiţii îngeri cu aripile sângerii.

--Am auzit de la întelepti că are aripile "cameleonice" sau cum se numeau,ce înseamnă asta chestia asta?!

--În ea zace o putere foarte mare care va schimba soarta tuturor,iar puterile sale,în funcție de cum evoluează,îi vor schimba culoarea aripilor,dar bineînteles și starea de spirit,normal.

       Și ea mi-a spus-o pe un ton de parcă ar trebui să fiu leșinată de extaz....

--Deci nu va avea o viață liniștită lipsită de Lucifer și alte tâmpenii de genul(ce prostie...pericol îi mai trebuia ei...şi nu mă ajută cu nimic că aflu această profeție mirobolantă...sau ce sfinții mei o mai fi fost și chestia aia de mai devreme).Deja îmi vine să o încui într-un turn ca pe Rapunzel,dar aș fi o mamă prea rea(scorpie direct ce să mai),iar destinul ei este inevitabil și mi-aș ierta-o niciodată dacă i-aș face rău din ideea de "a o proteja"....Off,draga mea Ice...îmi pare atât de rău...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ice and DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum