Arkadaşlar inanamıyorum 2k olmuşuz! Okuyan herkese çok teşekkür ederim.
Sabah kalktığımda artık eskisi gibi hevesli hazırlanamıyordum.Eskiden birazda olsa onun beni sevebileceğine dair umudum vardı ve o söylediği söylerle o gün umudumu yok etmişti.Artık onu elde etmek isteyen Kyla olmayacağıma dair kendime söz verdim.
Arabamı park ettikten sonra şirkete girdim ve asansörü çağırdım.Gelmesini beklerken yanımda o belirdi.Kalbim sanki bir bombaymış ve patlamaya hazırmış gibiydi ve bu hissi hissetmeyi asla istemiyordum.Kafamı önüme eğip asansörün gelmesi bekledim.Gözlerinin bende olduğunu hissediyordum.Büyük ihtimal eskiden böyle bir an olsa o bana değil ben ona bakardım.
Asansörün kapısı açılınca içeri girdim ve gideceğim katın düğmesine bastım.O anda o da düğmeye basacakken ellerimiz çarpıştı.Anında elektrik çarpmış gibi elimi çekip ondan en uzak olan yerde asansörün yukarı ulaşmasını bekledim.Beklediğim kata gelince kapı açıldı ve dışarı çıkacakken kolumdan tutup içeri çekti ve asansörü durdurdu.
"Bay Malik,ne yapıyorsunuz?" Gözlerimi ondan kaçırarak konuşuyordum.Çünkü ona bakmak istemiyorum.
Elini çeneme koyup ona bakmamı sağladı.Gözlerine bakarken sanki bir an minik,hınzır pırıltı gördüm.O an gerçekten tekrar umudum oluşacak gibi hissettim ve içimde küçük bir mutluluk hissi oluştu.
"Ortalıkta ruh gibi gezinmeye devam edeceksen buradan derhal git Kyla.Bu sana son uyarım."
Ve o an,asansörden indi ve beni gözyaşlarım ile yalnız bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss, zayn malik
FanfictionYakışıklı patronumu etkilemek için elimden geleni yapacağım. [+18 bölümler yer alacaktır.]