Arkadaşlar inanamıyorum,resmen 4k olmuşuz ya! Okuyan ve destek olan herkese teşekkür ederim.
Dün olanlardan sonra eve gittiğimde saatlerce düşündüm ve kendimi toparlayıp ciddi bir şekilde yeni bir sayfa açmaya karar verdim.Onun için olmadığım biri gibi olmaya çalışmış,en büyük hatayı yapmıştım.
Eski Kyla'ya dönüp bugün eskiden olduğu gibi güzel giyinip,saçlarımı yapmıştım.Her zaman güzel giyinmek,bakımlı olmak benim için önemliydi.Ama ilginç olan ise yüzüme özel günler dışında hiç makyaj yapmamamdı.Hazırlandığımda arabama binip şirkete doğru sürdüm.
Odama girip eşyalarımı bıraktım ve işime koyuldum.İşim bittiğinde öğle arası olmuştu ve acıktığımı hissettim.Camdan dışarı baktığımda şirkettekilerin gülüşerek karşıdaki restorana ilerledikleri gördüm ve o an kafama dank etti.Zayn yüzünden hiç arkadaş edinmedim gerçeği yüzüme vurdu.Onun beni cidden kötü etkilediğini farkettim.
Yemek için karşıdaki restorana girip boş bir masaya oturdum ve kendime soslu makarnalardan bir tanesini söyledim.Gelmesini beklerken telefonumda mail hesabımı kontrol etmeye karar verdim.
Bir anda karşımdaki sandalyenin çekilmesiyle sıçradım.
"Ah üzgünüm,korkuttum sanırım?" Giyinişinden bizim şirkette olduğunu anladığım güzel yüzlü ve harika saçlara sahip bir çocuk vardı.Bunun yeni hayatım için iyi bir fırsat olduğunu o an anladım.
"Sorun değil,otur lütfen." Gülerek verdiğim cevap karşısında tebessüm ederek oturdu ve elini uzattı.
"Ben Roma.Açıkçası seni şirkette hep görüyordum ama tanışma fırsatımız olmamıştı." Cidden güzel gözleri vardı.Uzattığı elini tutarak konuştum.
"Anlıyorum.Bazı nedenler yüzünden arkadaşlık kurduğum birileri olmamıştı.Yanıma gelmen beni mutlu etti.Ben de Kyla."
Benim makarnam geldiğinde tadına bakıp çok beğendiğini söylemiş ve kendine de bir tabak söylemişti.Gerçekten çok komik bir çocuktu ve üniversite anıları ile beni hayatımda gülmediğim kadar güldürmeyi başarmıştı.O anılarına devam ederken biri tarafından izlendiğimi farkettim.Gözlerimi çaprazımdaki masaya çevirdiğimde onun sert bakışlarını görmemle yüzümdeki gülümseme donmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss, zayn malik
FanfictionYakışıklı patronumu etkilemek için elimden geleni yapacağım. [+18 bölümler yer alacaktır.]