Selam,yeni bölüm ile karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz!
Bugün hafta sonuydu ve sabah lanet olası telefon sesi yüzünden uyanmıştım.Ama arayanın Roma olduğunu görünce istemeden yumuşadım.Roma hayatımda gördüğüm en harika insanlardan biriydi.
Bugün hava tam denizlikti ve beraber denize gitmeye karar vermiştik.Deniz çantamı hazırlamış ve bikinimin üzerine rahat,günlük bir elbise geçirmiştim.
Zil çaldığında çantamı koluma asıp kapıyı açtım ve Roma'yı görünce hemen sarıldım.
"Selam güzellik!" Yüzünde hiç eksik olmayan gülümsemesiyle bana bakıyordu.
"Selam,gidelim mi?" Başıyla beni onaylayarak kolunu belime sarıp arabaya yönlendirmişti.
Plaja geldiğimizde kendimize şezlong bulup eşyalarımızı yerleştirmeye başlamıştık.İşim bitince Roma ne yapıyor diye baktığımda üzerindeki tişörtü çıkarıyordu.Ah,bu çocuk mükemmel olmak zorunda mı!
"Ne o,yoksa aşık mı oldun?" Suratındaki alaycı gülüşle bana bakan Roma'ya dönüp ayağa kalktım.Üzerimdeki elbiseyi hızlı bir şekilde çıkarıp çantamın üzerine bıraktım ve gülerek tek kaşımı kaldırdım.O an Roma'nın gözleri kocaman oldu ve tükürüğü boğazına kaçtı.O deli gibi öksürükten bir yandan gülüyor,bir yandan çantamdan çıkardığım sudan içmesine yardım ediyordum.
"İyi misin Roma?" Hala yüzümdeki gülüş yerini korurken homurdanarak gözlerini kaçırıyordu.
"İyiyim,iyiyim.Neyse ben denize giriyorum." Hızlıca yanımdan uzaklaşırken hala gülüyordum.
O suya girdiğinde bende peşinden ilerledim ve biraz rahatlamak için suya daldım.Gerçekten kendimi suyun altında arınmış gibi hissediyordum.
Bir anda ayağımın çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım ve çırpınmaya başladım.Bir el beni su üzerine çekince neredeyse şaşkınlıktan bayılacaktım.
"Selam,güzel Kyla." Karşımdaki elini belime sarmış,esmer teni güneşin altında mükemmel bir şekilde parlayan,şu an pürüzsüz göğüsündeki su damlacıklarıya aşırı seksi görünen bir Zayn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss, zayn malik
FanfictionYakışıklı patronumu etkilemek için elimden geleni yapacağım. [+18 bölümler yer alacaktır.]