PaRtY HaRd

66 7 1
                                    

Önemli Not:BU HİKAYEYİ OKURKEN YANDA BULUNAN PROBLEM MÜZİĞİNİ AÇARSANIZ DAHA EĞLENCELİ OLUR.

Jade okulda iyi anlaştığı 7 arkadaşını çağırdı.Ve istediği kan da gelmişti.Tabii bunu arkadaşlarından gizli içti.Arkadaşlarından Olivia Ariana Grande-Problem ı açtı.Odayı dağıtıp beraber parti yaptılar.ONE LESS PROBLEM WİTHOUT YA!.Sonra Jade geldi.Parti yaptıklarını görünce dayanamadı ve onlara katıldı.Her yerde cips vardı.Böcekler sarabilirdi evi.Ama GERÇEKTEN UMURLARINDA DEĞİLDİ.O yüzden Demi Lovato-I Really Don't Care'i açtılar.

Jade'in hayata bakış açısı resmen değişmişti.artık daha deli dolu ve çılgındı.Sonra arkadaşlarına kendi pijamalarından verdi ve yastık savaşı yaptılar.Sonra şişe çevirmece.

Babası işteydi ondan dolayı kızının arkadaşlarıyla parti yaptığından da haberi yoktu.

Arkadaşlarıyla şişe çevirmece oynarken de Oliv,doğruluğu seçmişti.Sarah arkadaşlı da "Kime aşıksın?" diye sorduğunda  Olivia "Joel" demişti.Herkes "oooooo" diyordu.Olivia da utanmıştı.Jade:

-Olivia,Joel de kim?

+Şu sarışın olan.Çok yakışıklı.Ayyyyy

*Ama kız anlamaz Olivia,birsürü sarışın var.

+Ama o onlardan 100000 kat daha yakışıklı.Mavi-yeşil karışımı gözleri var.Justin bieber gibi yapıyor ya saçını.Kim aşık olmaz ki!!!!???!!!

Jade telaşlıydı.Yoksa onun hoşlandığı erkekden mi bahsediyordu???Eğer ondan bahsediyorsa Olivia yı ısırabilirdi.Ve sırrı açığa çıkardı!!!!Jade o olmaması için dua ediyordu.

Havalı VampirimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin