Hoofdstuk 2

74 4 0
                                    

Perspectief Nur.

De volgende dag.

Ik werd wakker met een vermoeide zucht. Vandaag school en vlak erna werken. Ik werk bij een zaal, als serveerster. Zo erg is dat niet, het valt totaal mee. Alleen heb je soms van die dronken octopus hoofden, die je dan willen. Dan gaan ze je wel een beetje pijn doen. Karma is een bitch, want die worden wakker met migraine, haha!

Zoals gewoonlijk, ga ik naar school. Eenmaal aangekomen op school zie ik Beyza. ''NUUUUUUUURIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE'' riep ze keihard. Ik rol met me ogen en riep ''PEEEEEEEEEEEEEEEEEEYZAAAAAAAAAAA'' terug. Derest keek ons heel raar aan en wij lachten hen rustig uit. Sorry not sorry.

Wanneer de lessen klaar zijn vroegen mijn klasgenoten om wat te doen. ''Ik moet werken, dus dat is pech Nur is weg!'' zei ik lachend. ''Nur is altijd weg'' zij 1 van de bitches die ik totaal niet mag. ''En jij mist Nur altijd'' zei ik met een valse lachje. Ze rolde met haar ogen en liep naar de jongens. ''Trek je niks aan van haar, ze is echt een kechba'' zei Soukaina. ''We all know Souk, we all know'' reageerde Beyza erop. Ik begon keihard te lachen. Wat houd ik van deze meiden toch.

''Souk, heb jij al iemand'' vroeg Beyza. Ik keek haar vreemd aan, waar gaat dit naar toe. ''Jaa, oml dames ik moest jullie dat nog vertellen!'' reageerde ze erop. ''Morgen hebben we studiedag, dan kunnen we ergens ontbijten en vertel je alles in DETAILS'' zei ik. ''Haha is goed ladiess'' gaf Soukaina als antwoord. ''Nou dames heel leuk dit maar Nur moet werken, dus Nur gaat weg. Nur houdt van jullie kuskus'' zei ik lachend en liep weg. Ik hoorde ze nog alle 2 achter me ''Echt een Nur weer'' roepen en lachen.

Toen ik op werk aankwam, hoorde ik dat het een Marokkaanse verlovingsfeest zou zijn. Aangezien ik normaal altijd bij Turkse bruiloften ingeroosterd word, vond ik het vreemd. Ach we zien wel wat er gebeurd. ( Little did she know)

Het feest was al een paar uur bezig. Iedereen danste leuk, het feest zag er te gek uit. De mensen dansten vrolijk. Mijn taak was natuurlijk serveren, want het was bijna tijd voor eten. Het ging goed, tot ik aan kwam bij een tafel. Ik legde het bord eten op tafel en voor ik het wist kwam ik tegen een beker drinken aan. Die viel op een jongen. ''Shit, sorry'' zei ik zachtjes. Ik ging bukken om het schoon te maken. Tot ik voelde dat iemand ruw aan mijn arm trok. Toen ik op keek zag ik 2 zwarte ogen. Ik verdwaalde erin, alsof het een donkere doolhof was. ''Sss-sorry, het ging perongeluk'' zei ik stotterend. ''Kijk is uit hoer, deze kleding is duurder dan jouw leventje.'' zei de jongen woedend. Hoe noemde hij me? ''Luister eens meneer, het ging perongeluk u hoeft mij geen hoer ervoor te noemen. Zover ik het weet heb ik tot nu toe geen enkel jongen gehad in me leven en u daar in tegen ziet er naar uit alsof u elk stuk vuile meid op straat heeft genomen. Als er hier een hoer is bent u dat wel!'' zei ik geïrriteerd, rukte mijn arm los en liep weg. Wat ik beter niet kon doen.

Na 30 minuten werd ik geroepen door de baas. ''Dit kan niets goeds betekenen'' zei ik tegen een collega. Ik liep naar het kantoor en zag de jongen, waar ik drinken op gooide, zitten op de stoel. De baas vroeg me wat er gebeurde en ik legde het uit. ''Sorry Nur, je bent een goede medewerker maar dit kan ik helaas niet accepteren'' zei hij angstig en keek richting de jongen die lachend op zijn gemak zat. ''Maar meneer u begrijpt het niet'' zei ik met een verdrietige stem. ''Het spijt me Nur, pak je spullen je kan gaan'' reageerde hij erop.

Ik pakte mijn spullen en liep naar huis. Eenmaal thuis aangekomen vroeg mijn moeder waarom ik zo vroeg kwam. ''De baas zei dat ik eerder weg mocht'' loog ik. Ik had met moeite toestemming gekregen om er te werken, dus als ze hoort dat ik ontslagen ben is het geen feest. ''Tamam kizim, git dinlen'' zei mijn moeder. (Vertaling: Is goed dochter, ga maar rusten) Ik deed mijn pyjama aan en ging me bed in. Binnen 10 minuten viel ik in slaap.

Perspectief Nasser.

"Wollah houd je bek en gedraag je normaal bij hun anders ga je zien wat ik met je ga doen." Zei me moeder. Als een marokkaanse moeder je bedreigt moet je haar echt niet tegenspreken.
"Mama als hij stoer gaat doen dan verpest ik zijn leven tijdens zijn verlovingsfeest." Zei ik. Ze zuchtte en zei niks meer.

Aangekomen bij de verlovingsfeest.

"Oh mijn zoon! Je bent zo groot geworden *kus* ik heb je zo gemist *kus*" zei me tante en gaf me de heletijd kusjes. "Gaat het goed?" vroeg ze. Teveel gekus tfoe. "Hamdoulilah met u." Vroeg ik. "Hamdoulilah ga zitten." Zei ze en duwde me de zaal in. Ondanks dat ze de moeder van Kamal is kan ik haar geen schuld geven voor iets wat ze niet heeft gedaan. Tenslotte is ze me lievelingstante.

Ik keek random in de zaal en zag een hele mooie meisje. Ik schat een turks meisje. Ze kwam hier en zette de drinken op tafel. Niet veel later voelde ik een glas over me heen. Ik trok ruw aan haar arm en keek in haar ogen. Mooie ogen.
"Shit sorry" zei ze zacht. "Kijk is uit hoer. Deze kleding is duurder dan jouw leventje" schreeuwde ik tegen haar terwijl ik naar me kleren keek. "Luister eens meneer , het ging niet expres. U hoeft mij geen hoer te noemen. Zover ik weet heb ik tot nu toe geen enkele jongen gehad in me leven en u daar in tegen ziet er naar uit alsof u elke stuk vuile meid op straat heeft genomen. Als er hier een hoer is bent u het wel" zei ze en liep weg. Ik stond versteld van haar woorden. Nou dan zorg ik er wel voor dat ze word ontslagen. Ik laat het zeker hier niet bij. Ze zal weten wie ik ben.

"Sorry meneer bent u de baas van dat meisje?" Vroeg ik. "Ja hoezo?" vroeg hij. Hij keek me aan alsof hij me al kende. Ik zag een tikkeltje angst in zijn ogen. Wat houd ik daar van.
"Nou ze gooide een glas limonade over me heen en had vervolgens een grote mond." Zei ik boos. Don't fuck with me. I fuck you harder. "Sorry meneer. Het zal niet meer gebeuren ik zal haar meteen aanspreken misschien zelfs ontslaan." Zei hij en liep weg.
30 minuten later zag ik haar met tranen uit de kantoor gaan.

Misschien heb ik het toch fout aangepakt. Tenslotte ging het niet expres, maar haar woorden mochten wel een toontje lager. Ben niet de persoon met wie je wilt fucken namelijk.

-

Pas maar op Nassertje, dalijk wordt ze nog je zwakte.

Ik weet echt niet of ik door moet gaan met dit boek. What Y'all Think?

Him & HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu