Ma jooksin arstike järgi.
"Vabandust.Kas võib küsida mis patsiendi nimi on kes ärkas?"
Küsisin ma.
"Oodake ma kohe vaatan...Ee ärkajaks on preili Wolf.Täpsemalt Lisa Wolf"
Ütles arst.
Ning ma jooksin kohe tema ruumi.Ta tõesti oli ülesse ärganud.Lissi va.
Ma ärkasin kuna kuulsin läbi une et Chris oli siin.Ja kõik see mida ta mulle rääkis.
Ma armastan teda nii väga.
Aga asi oli mis mind mõtlema võttia oli see et miks ma haiglas olen?
Ja ss vaatasin ringi.Mitte kedagi polnud siin.Isegi ema ega isa.
See ajas mulle pisara silma.Mille ma koheselt ära pühkisin.
Ja ss tuli arst.
"Preili.Miks te nutate?"
Küsis arst.
"Mitte keegi ei hooli minust.Mitte kedagi pole siin" hakkasin ma veelrohkem nutma.
Ning ss arst tuli ja kallistas mind.
"Mis minuga üldse juhtus?"
Küsisin ma lõpuks.
"Te olite kuu aega koomas"
Ütles arst.
"Mida? Miks?"
Kûsisin ma.
"Te lõite pea ära ja sellest tuli väga suur peapõrutus ja sellest edasi tuli välja kooma."
Ütles arst rahulikult nagu see oleks tavaline.
"Mm...okei"
Ûtlesin ma.
"Aga nüüd olge rahulikult.Ma vaatan teid üle"
Ütles arst.
"Mhm".
Vastasin ma ainult.
Ja kui arst mind läbi vaatas ss ma nägin pilksamisi Klarat ja Chrisi ja üldse palju sõpru.
"Ah.Mida iganes.Ma juba näen luulusi ka"mõtlesin ma peas ja see ajas mu naerma.
Isegi arst vaatas imelikult.
Aga ss läks arst välja.
Ma tulin voodist välja ja läksin akna juurde.Ja ss ehmatas mind suur lãhm.Sisse sadasid Klara,Chris,Nastja,Alex,Robin,Kristjan ja isegi Vika.
"Üllatus ütlesid nad kooris"
Mis mind ûllatas oli see et KLARA oli siin.
"Klara?!"
Ütlesin ma.
"Jah.Mina"
Vastas ta ning jooksis minuni,andis mulle mingi kingituse ja kallistas mind.
"Ma igatsesin sind väga"
Ütlesin.
"Mina sind rohkem"
Vastas ta....
Kõik tlid minuni ja andsid mingid kingid jne....***
Nädal on möödas sellest kui ma ärkasin.Ma leppisin Klaraga ära.Yey.Mul oli viimastel päevadel jubedad ookse hood jne...
Ning ss tna ma pidin minema kontrolli.Ma olin ss selles kontrollis.
Ma olin ka rõvedalt paksemaks läinud koomas oleku ajal.Aga muidugi kui seda on kuu aega.Kuu aega ei liigut midagi.Isegi mitte näppu.
"Nii vaatame mis teil on siis"
Ütles arst.
Algul tegi ta mingid vereproovid,aga need ei näidsnud midagi.Ja ss tegi ta ultraheli ja mida ma sealt nägin??????!
"Preili Wolf.Te ootate last.Teil on esimene kuu..."
Ütkes arst rõõmustavalt.
"Lahe värk.Vist"
Ütlesin ma.
"Palju õnne!"
Ütles ta.
Ma andsin sellest ka muidugi Chrisile teada.Aga see võis ka tglt olla Alexi laps kna tglt ju Alex valetas Chrisile.Tglt me olime vahekorras...
Ehk andsin ma ka sellest Alexile teada.Ma tean et lühike osa,aga kell on nii palju ja homme on koolipäev niiet minge homme ilusti kooli ja olge mõnusad.Aga kes üldse tahab kooli? Mina kül mitte.VOTEGE ja FOLLOGE ja KOMMIGE kellele meeldib kool.
YOU ARE READING
Suudlus vihavaenlasega ✔
RomanceMa olen korralik 17 aastane tüdruk.Ei joo,ei suitseta,ei käi pidudel.Aga kui ûks päev tahab mu sõbranna väga et lähme ühele maja peole ss ma olen nõus minema ja seal juhtub asi mis muudab mu elu igaveseks.Ma elan koos emaga.Isa on surnud....Me elame...