*aangekomen bij het grote huis waar het trainingskamp is*
P.O.V. Donny
Ik loop met Cloë naar het veld waar we verzamelen en de trainer begint de regels allemaal optenoemen.Er is een jongensslaapzaal en een meisjesslaapzaal en daar komen geen mensen van het ander geslacht in.
Om 12 uur is iedereen stil en loopt niemand meer over de gang.
Om half 9 is er ontbijt en om 10 uur verzamelen we op het veld.
En oja vanavond en vannacht gaan we een dropping doen in groepen van 4 je mag ze zelf maken"Cloë zullen wij met Frenkie en Zoë?" Ze knikt en we lopen naar ze toe, we overleggen even of ze het goed vinden en melden ons dan aan als groepje. "Jongens Zoë en ik gaan even een stukje wandelen" zegt Frenkie en ik kijk hem lachend aan. "Nou Cloë zullen wij naar het strand gaan ofzo?" Ze kijkt verlegen maar knikt blij. We lopen naar het strand en ik voel haar hand af en toe tegen de mijne. Ik weet niet wat er door me heen gaat ik heb denk ik nog nooit iemand zo leuk gevonden. Ik pak haar hand en ze loopt wat dichter tegen mij aan. "Cloë?"
"Wat is er Don?" Vraagt ze. Zal ik het gewoon zeggen? Nee ik moet een speciaal moment hebben. "Nee niks laat maar" ze kijkt me raar aan en haalt dan haar schouders op. We lopen naar de strandtent en bestellen alletwee een smoothie. Dan komt de ober het brengen maar hij geeft er maar een, wel een met twee rietjes en Cloë en ik kijken elkaar lachend aan.P.O.V. Frenkie
Ik loop met Zoë door het bos en sla mijn arm om haar middel. "Zoë he moet even een blinddoek omdoen" zeg ik dan ze kijkt me raar aan en pakt mijn vest dan en bind die om haar hoofd. Ik begeleidt haar naar een afgelegen stukje waar ik het heb versiert. Ik zet haar voor de boom en doe haar blinddoek af."Omg Frenkie dit is zo lief van je!" Ze knuffelt me en kijkt me aan. "Zoë ik hoop dat je dit leuk vind" ik bloos en wow dat doe ik nooit. "Tuurlijk Frenkie!" Ze trekt me tegen haar aan en ze zoent me. Ik houdt haar stevig vast en vraag " lieve Zoë wil je mijn meisje zijn" ik kijk verlegen. "Ja lieve frenkie tuurlijk! Heel graag zelfs" ik ben super blij en mijn dag gaar niet meer stuk. We schuiven aan de tafel en we eten de pannekoeken die ik gemaakt heb op. "Zoë we moeten terug het is bijna 6 uur en dan moeten we terug zijn" we lopen samen terug en ik wil haar nooit meer los laten.
P.O.V. Cloë
Ik loop de hele tijd expres een beetje tegen Donny aan als we terug lopen ooh ik vind hem zo leuk! Maar voelt hij wel echt het zelfde voor mij? Doet hij niet gewoon zo bij alle meisjes? Ik vraag het hem bij de dropping. Ineens trekt Donny me tegen hem aan maar ik vind het niet erg. "Don wil je vanacht wel een beetje bij me blijven ik vind de dropping best eng" zeg ik "tuurlijk schatje" hij word rood en zegt "uh ja uh" omg hij zij schatje! "Het is niet erg don" zeg ik lief en ga even met mn hand door zn haar. Als we weer bij de leiding zijn aan gekomen zie ik Zoë en Frenkie zoenen. Ik lach en wijs naar ze. Donny lacht ook "kom we laten ze schrikken" zegt hij. Ik loop naar Cloë en hij naar Frenkie en tegelijk schreeuwen we BOEE. Ze schrikken en het is heel grappig. Maar ik wil eerst weten wat er gebeurd is. "Duusss wat is er gebeurd bij jullie wandeling" ik kijk naar Cloë. "Eh Frenkie is mn vriend nu" zegt ze schattig. "OMGGG jaa me bestie heeft een vriendjes" ik ben super blij en knuffel haar. "Maar jullie hebben dus nog niks?" Zegt Frenkie en hij grijnst. "Frenkie dat laten wij dus even aan ons zelf over" zegt Donny.
"Jongens eten" roept de leiding"
We lopen met zn vieren naar het gebouw.
JE LEEST
Trainingskamp ft. Donny Van De Beek
FanfictionDonny de lieve maar ook super populaire jongen.. waarom vind ik nou juist hem leuk? Ik ga hem toch nooit krijgen... tenminste dat denk ik maar waarom praat hij anders de hele tijd met me? Dan komt de trainer met het nieuws dat we op trainingskamp ga...