Tijdsprong laatste dag
P.O.V. Donny
Vandaag is de laatste dag alweer! Het was zo een leuk kamp echt geweldig Ofzo, ik kijk op de klok en zie dat het tien uur is. Ik wek Frenkie en zeg "we moeten zo trainen kom je bed uit" en ik doe mn trainingspak aan. Ik loop naar de eetzaal en zie Cloë zitten. "Heey" zeg ik en ze zegt "hey" terug. "Vandaag is de laatste dag alweer" zeg ik. "Jep maar ik ben nu best moe hoor!" Zegt ze en ze gaapt. "Dat zie ik , kom zullen we alvast naar het veld gaan?" Ze knikt en we lopen samen naar het veld. Wauw ik ben zo blij dat ze van mij is en ik glimlach. "Waar denk je aan Don?" vraagt ze en ze prikt in mn buik. "Aan jou natuurlijk duhh" zeg ik en ik pak haar hand als we aan gekomen zijn.
De trainer is er en checkt of iedereen er is. "Waar is Bella" zegt hij en daar komt ze al aan gelopen. "Oke aangezien we compleet zijn heb ik nieuws voor jullie! Dit trainingskamp is niet voor niets, over 4 weken komen er scouts van hele grote clubs! Dus doe jullie best! We starten vandaag met een partijtje" zegt de coach, ik kijk blij naar Cloë en ze zegt. "Ik weer zeker dat als ajax komt dat jij gescout word!" "Ah dat is lief van je" en ik geef haar een knuffel. Intussen heeft de trainer de teams ingedeeld en ik ben wissen, daar heb ik dus echt geen zin in maar goed. Ik kijk hoe Cloë speelt en ze is echt goed! Maar dan zie ik Anna en ze geeft Cloë een schop tegen haar enkel en Cloë valt huilend neer.
Ik ren naar haar toe en probeer haar rustig te krijgen mar dit is zo gemeen van Anna! "Anna jij bent 2 maanden geschorst!" Roept de trainer boos. "Cloë kan je opstaan" vraag ik bezorgd. "Ik weet niet mn enkel doet zon pijn ik denk mn achilles pees weer" en ze kijkt pijnlijk. "Donny kan je Cloë optillen dan gaan we naar het ziekenhuis" zegt de trainer en ik knik. Ik til Cloë op en stel haar gerust. "Het komt goed over vier weken sta jij op het veld en Anna is twee maanden geschorst" zeg ik dan maar en ze glimlacht.
Aangekomen bij het ziekenhuis maakt de dokter foto's en nu zijn we aan het wachten op de uitslag. "Cloë waarom deed Anna dit eigenlijk" vraagt de trainer. "Ze haat mij en nu heb ik met Donny en nu al helemaal, ze vindt dat ik niet hoor te voetballen" en ze kijkt verdrietig. Waarom moest dit haar nou weer overkomen.
De dokter komt met de uitslag, "je moet 2 weken lang rusten met een enkelband en 1 week krukken. Na twee weken mag je rustig beginnen met trainen met enkel band en dan moet je nog een keer op controle in de 3e week in het ziekenhuis in nederland en dan mag je in de 4e week als het goed gaat weer rustig meedoen met de rest" zegt hij en ik zie dat Cloë opgelucht kijkt. "Ik hoop zo dat ik mee kan doen met die belangrijke wedstrijd" zegt ze. "Dat komt wel goed liefje" zeg ik en we rijden weer terug naar het kamphuis.Terug van trainingskamp thuis.
P.O.V. Cloë
Hoi "paap en mammm" roep ik en ik ren op ze af tenminste met mn krukken. "Schatjee" roepen ze tegelijk en ze knuffelen me. "Maar wat is er met jou gebeurd?" Vragen ze en ze wijzen naar mn enkel. Ik leg uit dat ik en Donny nu hebben maar er iemand is die jaloers is en ja dan krijg je dus dit... "dus je hebt een vriendje?! Kleine meisjes worden groot.. hij moet wel goedkeuring hebben heh" zegt mn vader. Ik lach "hij is echt een schat pap" zeg ik. "Ik ben zo moe!" Zeg ik maar want ik heb eigenlijk geen zin om de detailes te vertellen. "Ga maar slapen lieverd" zeggen ze en ik ren naar bed. Ik krijg nog een berichtje van Donny en beantwoord hem.
D; goodnight babe! Mn ouders willen je graag ontmoeten! Xx
C; heey Don jij ook goodnight! Kom me morgen om 12:00 ophalen, waar ik woon weet je al. Tot morgen xx
D; tot morgen!
C; byeeEn dan val ik in slaap
Ik ben zooo slecht in schrijven, moet ik nog wel door gaan? Laat anders tips achter.
JE LEEST
Trainingskamp ft. Donny Van De Beek
FanfictionDonny de lieve maar ook super populaire jongen.. waarom vind ik nou juist hem leuk? Ik ga hem toch nooit krijgen... tenminste dat denk ik maar waarom praat hij anders de hele tijd met me? Dan komt de trainer met het nieuws dat we op trainingskamp ga...