0.6 De dropping

303 3 0
                                    

P.O.V. Donny
Ik loop met Frenkie, Cloë en Zoë naar de auto voor de dropping, de begeleider geeft ons een blinddoek die we om moeten doen. Ik heb hier echt geen zin maar goed. We stappen in de auto en doen onze blinddoek op.
Als we aangekomen zijn op de plek doen we onze blinddoek af. "Nou waar zijn we in hemelsnaam" zegt Cloë "ik heb hier zo geen zin in" zeg ik en iedereen moppert maar een beetje. Dan zie ik een bord waar op staat dat er verschillende paden door het bos lopen. "Volgens mij moeten we door een bos jongens" zeg ik en Frenkie en Zoë beginnen te lopen. "Zo die hebben er zin in" zeg ik tegen Cloë en ze lacht. "Eh Don ik vind het best eng in het bos" zegt ze en ze kijkt verlegen. "Dat maakt niet uit hoor ik ben bij je" en ik pak haar hand en we lopen verder. Cloë geeuwt en volgens mij is ze moe. "Ben je moe? Je mag wel even op mn rug hoor" zeg ik "nee het gaat wel maar bedankt" zegt ze maar ik zie dat ze moe is en zet haar op mn rug. En we lopen verder. "Eh jongens volgens mij lopen we verkeerd hoor" zegt Frenkie. O god nu al denk ik gelukkig heb ik mn telefoon. Ik zet me locatie aan. "Jongens ik weet waar we zijn en wat de snelste route is" we lopen naar een bushokje. "Hebben jullie allemaal je ov dan gaan we gewoon met de bus een stukje" zeg ik en iedereen knikt. "Alleen hij komt wel pas over een half uur" zegt Frenkie nou ja dan maar ff wachten, ik zet muziek aan en ga op het bankje zitten. "Cloë kom is bij me zitten" zeg ik ik wil haar even spreken. Ze komt naast me zitten. "Wat is er" vraagt ze en ze speelt wat met haar haar. "Je mag eerlijk zijn cloë, wat vindt je van mij?" Ik moet weten of ze het zelfde voelt als mij. Ik kijk zenuwachtig. "Donny ik wil het je echt graag vertellen maar ik kan het niet" ze kijkt naar de grond. Wat is er nou toch ik snap het niet. "Waarom niet?" Vraag ik. "Gewoon alles, jij Anna. Donny je vindt Anna leuk dat snap ik heus wel" zegt ze en ze kijkt verdrietig. "Cloë ik vindt Anna niet leuk echt waar" en ik zucht.

P.O.V. Frenkie
"Zoë babe wil je Cloë even bezig houden? Ik wil ff iets met Don bespreken" vraag ik en ze loopt naar Cloë en ik knik naar Donny dat hij moet komen. "Ey Don wat is er?" Vraag ik. "Gewoon Cloë ziet niet in dat ik haar echt leuk vindt." Zegt hij en kijkt chagrijnig. "Ik heb een plan morgen om 12 uur ga jij naar het strand waar je ook was met haar gister, daar ga ik het versieren enzo want dat vinden vrouwen leuk. Dan stuurt Zoë haar een appje dat ze naar het strand moet komen en zit jij daar" zeg ik. "Wil je dat voor me doen Frenk? Thanks bro" en we doen zo'n handklap ding. De bus komt aan en we zijn als eerste weer bij het huis. Ik bespreek nog ff wat met Zoë voor morgen en we gaan slapen.

Dit was echt een slecht hoofdstuk hahaha.

Trainingskamp ft. Donny Van De BeekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu