-Wait a minute.... You mean that I am gonna go all around the world with them? How is that supposed to happen? I am affraid of planes...? Sa jag och blev fundersam. "Hm... What if they put me on a boat... Lol naaah that wouldn't happen..." Tänkte jag och kollade ut genom fönstret. Efter ungefär 5 minuter var vi utanför Starbucks och jag gick ut ur bilen. Killarna följde såklart med mig in på Starbucks och direkt när vi kom in kom det fem tjejer fram till oss.
-OH MY GOD!!! YOU ARE FIVE SECONDS OF SUMMER!!! CAN WE GET A PICTURE WITH YOU GUYS? Sa en av tjejerna. Hon verkade snäll. Killarna svara och sa att det var okej och jag tog deras mobiler.
- No, stop, Nikita we want you in the picture also... Sa en blyg tjej som stod brevid Michael. Hon var väldigt vacker. Hon hade naturligt organge aktigt hår som gick till axlarna. Jag bara nickade och frågade en kille som jobbar på Starbucks om han kunde ta fotot.
- Okey everybody, smileeeeee!! Sa killen och vi alla log. När alla bilder var tagna så gick jag fram till tjejen med orange aktigt hår.
- OMG! Helloooo Nikita!!! Sa hon. Jag skrattade och gav henne en kram.
- Hello, what's your name love? Sa jag med min australienska dialekt. Jag såg hur hon hela tiden kollade mot killarna.
- My name is Charlotte, but you can call me Lottie. Can I ask you why Cal isn't with you guys? Sa hon
- He didn't feel so good this morning, so he decided to stay home today. He wanted to get better for tonight's show. Sa jag och log. Sedan frågade jag om hon skulle på One Direction konserten och hon sa att hon skulle det.
- We should meet up before, I'm going to hang backstage, and I could get you in backstage so you could meet Michael and you know, get to know him. Sa jag och blinkade med ena ögat. Lottie blev helt till sig och vi bytte nummer och sa hejdå. Efter det så gick jag fram och beställde vad jag ville ha och väntade på det. Sen när jag hade fått min beställning, gick jag ut till bilen och vi åkte till Madame Tussauds.*Four hours later*
Nu har vi varit och ätit efter att ha sett vaxfigurerna, och självklart så tvingade Ashton mig att ta bild med 1D killarnas vaxfigurer. Men nu så var vi på väg att hämta Cal så vi kunde åka till arenan.
När vi var vid arenan så fick jag ett meddelande.From Queen Bee 👑🐝
Are you guys at the arena yet? I am in the VIP line, can you come get me? ❤️
To Queen Bee 👑🐝
We just got to the arena, I'm going there after telling the guys where I'm going. Just don't make a scene when I get there...❤️
Efter att jag skickade det till henne så sa jag till Ash vart jag gick någonstans. Sen gick jag till Lottie och passade på att gå och kolla till fansen.
- HELLO FANS OF ONE DIRECTION AND 5 SECONDS OF SUMMER!!! Skrek jag. De flesta av fansen började skrika, men de flesta betedde sig som vanligt. Alltså dem började fangirla ännu mer.
- KIETS!!!! I LOVE YOUUUUUUU!!! Hörde jag en kille ropa. Jag kollade efter killen som sa det.
- OVER HERE NIKITAAAAA!!!! Hörde jag och kollade åt det hållet. Där stod han och vinkade och hade en skylt där det stod, "ASH LET ME DATE YOUR SISTER!" Jag kollade lite närmare och skrek till. DET VAR YOU OGGE!!
- Omg OG!!!! Skrek jag och sprang fram till han. Jag kramade om han hårt och han besvarade kramen genom att krama lika hårt tillbaka.
- When did you get here, wait, don't tell me, we have to go get my new friend, so let's go!! Sa jag och tog hans hand och drog med honom mot VIP ingången.From Queen Bee 👑🐝
Where are you?
To Queen Bee 👑🐝
I saw my boyfriend, but we're on our way!!
Vi började springa, och snart var vi vid VIP ingången. Jag sa åt Oscar att kolla efter henne, medan jag gick och tog bilder med några fans.
- Kiets, is that her? Frågade Oscar och pekade mot en rödhårig tjej.
- I don't know, let's go check if it's her, Sa jag och började gå mot henne. Oscar var precis bakom mig, och när vi kom fram så knackade vi henne på axeln. Hon vände sig om och kramade mig.
- Finally, what took you so long? OMG WAIT NOSCAR IS MY OTP!!!!! Skrek hon när hon såg Ogge som stod bredvid mig.
- Lottie, we have to go, come on now! Sa jag samtidigt som jag började dra med mig henne backstage. När vi väl kom in i arenan så gick vi mot killarnas omklädningsrum.
- Kiets!! Where have you been? Sa Ashton när jag kom in i omklädnings rummet.
- I went to go get this girl we met at Starbucks this morning. Aaaaand.... I saw Og in the line so I kind of went to go get him... Sa jag och gömde mig bakom Ogge.
- OG!!!!!!!! Skrek killarna och hoppade på honom. Efter det var killarna tvungna att gå till sminket och så innan showen började.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry för sent kapitel, jag ska bättra mig, I promise !!!!! <3
YOU ARE READING
A New Life
FanfictionNikita Irwin har en perfekt pojvän, aka Ogge Molander från The Fooo Conspiracy, fast det är svårt att träffas på grund av att Nikita, kommer ursprungligen från Australien, men nu bor i London och Ogge i sverige, och så har Ogge bandet att tänka på o...