A hatodik nap

94 17 0
                                    

Miután már tudtam, hogy mi a gyengepontja és a darkeweben megtanultam, hogyan űzhetem el, megpróbáltam mindent elkövetni, hogy végre megszabaduljak ettől a démontól... Ezután kimentem a konyhámba, és megint egy levél fogadott, különösebben ez már nem foglalkoztatott, de ami rá volt írva... az kicsit megijesztett...

"Azt hiszed ennyivel vége? Kis naív..."

Nem értettem, miért akarja ezt csinálni velem, de már nem is érdekelt. Fogtam magam és elmentem egy sátánista ismerősömhöz. Beszélgettem vele, és pontosan elmagyarázta mit kell tennem...

"Felrajzolod azt a pentagrammot amivel megidézték... az áldozat vérével körbe rajzolod, majd felolvasod a sorokat amik a könyvben vannak"

Már csak azon voltam, hogy hogyan szerezzek erőt arra, hogy megtegyem, és a véráldozatot is be kellett szereznem. Arra gondoltam, hogy egy kecskét fogok erre a célra használni, mert tudtam, hogy az a sátán állata. Miután minden megvolt haza értem, az ajtómon egy cetli volt, amin ez állt

"Tudom mire készülsz, és nem fogom megkönnyíteni"

Ekkor elkezdtem kombinálni, de arra jutottam, hogy össze akar zavarni.
Sok várakozás után eljött az éjszaka... mindent el is készítettem, ahogy az ismerősöm mondtam(vagyis azt hittem), ekkor eljött a 3:33...
Elkezdtem felolvasni a szavakat, de mikor a végére értem hatalmas csend lett... aztán egy hatalmas visítás majd, egy alak megjelent előttem, felkapott és a falhoz nyomott, majd megszólalt

"Túl gyenge vagy, TÚL GYENGE!"

Majd egy sokkal hangosabb visítás után el is tűnt...
Ezután azt hittem ennyi volt... ám ekkor elkezdtek felborulni és összetörni a tárgyak... az ablakok betörtek és az ajtók nagyrésze leszakadt a zsanérokról... Ekkor egy fülsüketítő ordítást hallottam ismét, és valami egy könnyed mozdulattal, mintha egy rongybaba lettem volna, felemelt és szó szerint feldobott a fölszintre. Az érkezéstől összerogytam és köhögtem, a számból kifolyt egy kis vér a könyvre amit egész addig szorítgattam, és ekkor... hirtelen minden elhalkult, de ez már nem álom volt... ez már valóság...
Nemtudom miért, de egy furcsa megnyugvást éreztem... azért, mert tudtam, hogy nem csak álom és halucináció volt, hanem valami tényleg nincs rendben ebben a szaros házban...

A Long Week (Befejezett)Where stories live. Discover now