A történtek után ismét meglátogattam az ismerősömet, de valamit nem mondott el... azt, hogy a saját vérem is kell az elűzéséhez. Ekkor megkértem, hogy segítsen, de azt mondta ezt egyedül kell megoldanom. Ezután hazamentem, és elkezdtem lelkileg is felkészülni. Beszereztem egy újabb véráldozatként bemutatott állatot. Csak vártam... vártam, hogy éjszaka legyen. Várakozás közben, a percek szinte óráknak tűntek. Hirtelen csak arra eszméltem fel, hogy közeledik a hajnali 3 óra... ekkor elkezdtem felrajzolni a padlóra a pentagrammot. Már 3:28 körül volt, ekkor levittem az állatot és egy borotva éles pengével átvágtam a torkát... a fröcsögő vérrel körberajzoltam a pentagrammot, 3:31 volt... ekkor beálltam a szimbólum közepére és megvártam a pengével a kezem, majd a vérem középre csöpögtettem. Ekkor ránéztem az órámra és 3:33 volt, kinyitottam a könyvet és olvasni kezdtem...
"Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica...
...Ergo, draco maledicte et omnis legio diabolica... ... Ut Ecclesiam tuam secura tibi facias libertate servire, te rogamus, audi nos."Ekkor az összes tárgy a házban elkezdett leesni és összetörni, a deszkák kitörtek a falból... eközben egy hátborzongató sikoly ütötte meg a fülem... mintha valakit kínoznának. Ekkor megjelent a fekete alak és rámnézett. Láttam... láttam a teljes arcát. Egy feketére égett, de ami furcsa volt, hogy egymagas volt velem. A szemembe nézett, majd nekemrontott. Mikor megragadott volna tovább olvastam
Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica...
Ergo, draco maledicte et omnis legio diabolica, adjuramus te ... cessa decipere humanas creaturas, eisque ?tern? perdition?s venenum propinare...
Vade, satana, inventor et magister omnis fallaci?, hostis human? salutis...
Humiliare sub potenti manu Dei; contremisce et effuge, invocato a nobis sancto et terribili nomine... quem inferi tremunt...
Ab insidiis diaboli, libera nos, Domine.
Ut Ecclesiam tuam secura tibi facias libertate servire, te rogamus, audi nos.Ekkor a férfi megállt és egy méghangosabb ordítást hallottam, és hirtelen kigyúladt a pince... kirohantam de már az egész ház lángolban állt... próbáltam kirohanni de egy gerenda rámszakadt és elájultam...
Egy furcsa álomszerű dolgot láttam...
Egy ablakon keresztül láttam, ami velem történik az égő házban.
Ekkor hangat hallotam, majd kinyitottam a szemem... Egy kórházban ébredtem, a testem pedig körbe volt tekerve gézzel. Az orvos azt mondta, hogy életmentő műtétem volt... ekkor a tükör elé álltam és elkezdtem letekerni a gézt. De miután megláttam... a tükörben a férfi összeégett arca nézett vissza rám... ekkor a hideg végigfutott a hátamon és a földre rogytam. Pár nap után hazaengedtek, de nem tudtam élni a tudattal, hogy úgy nézek ki mint a kibaszott démon aki kísértett. Ekkor kimentem a kertbe, sírtam és összerogytam. Fogtam egy kötelet és a nyakam köré tettem majd... majd felakasztottam magam...Ezt a történetet a túlvilágról mesélem, hogy aki megtalálja ezt a naplót SOHA ne béreljen olyan házat amit este 3:33-kor hirdetnek meg. SOHA...
Ez volt az első sztori amit írtam, ha esetleg igény lenne többre azt jelezzétek. :D
YOU ARE READING
A Long Week (Befejezett)
HorrorEgy férfi külön költözik a szüleitől, de mivel kevés pénze van csak egy rozzant, öreg faházat tud kibérelni, itt kezdődik a baj...