A negyedik nap

97 17 0
                                    

A reggel talált cetli után, mintha egy balszerencse áradat öntött volna el. Ott kezdődött, hogy mikor beértem a munkába a főnök már az ajtóban várt, és kirúgott, de meg sem indokolta miért, egyszerűen kirúgott. Hazamentem. Mikor hazaértem, és beléptem az ajtón az vettem észre, hogy a ház fel van forgatva. Betörtek... Megelégeltem az eddigieket, csak pár dolgot a helyére tettem aztán lefeküdtem. Késő délután felkeltem, és eszembe jutott, hogy még nem is fürödtem. Körülbelül este 7 óra volt. A fürdőszobában csak egy kád volt, elkezdtem engedni a vizet, majd miután megtelt a kád, belefeküdtem. Csak feküdtem... nekidőlve a kád szélének. Hirtelen elálmosodtam, aztán azt vettem észre, hogy a körülöttem lévő víz vérré változott. Aztán jött csak a nagy hideg zuhany, ugyanis valami megfogta a lábam(ekkor még nem gondoltam volna, hogy mi az). Mikor lenyúltam, hogy megtudjam mi is az...

EGY KIBASZOTT EMBERI KÉZ VOLT

Ekkor kiugrottam a kádból, de mikor szaladtam, elcsúsztam... Hátranéztem, és amit ott láttam...

Egy lány volt, aki kimászott a kádból.

Csupa vér és mocsok volt a testén. Hosszú az arcát kitakaró haja volt....

Sosem felejtem el.

Nem tudott talpra állni, ezért négykézláb volt, minta mozgássérült lett volna. Egyszer csak mikor félrecsúszott a haja, megláttam...

A FEJE MEG VOLT FORDULVA

Az álla volt a homloka helyén, és a szemei valahol a szája környékén volt.
Egyszer csak megindult felém. Én még feltápászkodni sem bírtam, mert meghúztam a bokám... csak kapálóztam és a szoba sarka felé próbáltam kúszni. Mikor már egész közel volt, csak ennyi járt a fejemben...

"Meghalok... tudom, most meg fogok halni"

Ezután odaért, a mocskos,véres kezét az arcom felé emelte. Mikor hozzám ért a hideg kirázta az egész testem. Aztán észrevettem, hogy hatalmas körmök voltak a vékony ujjai végén. Ekkor a feje rendes, azaz emberi kinézetűvé formálódott, és felegyenesedett. Az egyik karmát végighúzta az arcomon, és ekkor elkezdett vérezni az arcom.
Közelhajolt... éreztem azt a száraz, hideg lehelletét az arcomon, ezután belesúgta a fülembe...

"Takarodj"

Ezután, mintha megőrült volna, visított egy olyat, hogy a ház is beleremegett, majd visszarohant a kádhoz és beleugrott. Azzal a mozdulattal el is tűnt. Azután annyit éreztem, hogy nagyon elkezdek fázni, minta kinnt lettem volna. Ekkor felébredtem, és a kádban feküdtem. A víz már kihűlt és az ablak tárva nyitva volt. Kiszálltam, megtörölköztem és a szobámba indultam. Ekkor, egy nyöszörgés szerű hangot hallottam a folyosón, elkezdtem a hang forrása felé menni. A pincből hallottam, elmentem a kulcsokért és kinyitottam az ajtót. Elindultam lefelé a lépcsőn, mikor mentem lefelé, egy olyan nyikorgó hangot adott ki a lépcső mint az első napon, de már nemérdekelt, csak meg akartam tudni, hogy mi a faszom történik itt. Mikor leértem, a pincét úgy találtam, mint ahogy a férfi átadta, de egy furcsa fényre lettem figyelmes... az egyik doboz mögül egy kevés vörös fény szűrődött ki. Odamentem, de már annyira ideges voltam, hogy leborítottam a dobozt, ezután, mikor megláttam, ami mögötte volt...

EGY PENTAGRAM VOLT A DOBOZ MÖGÖTT AMI VILÁGÍTOTT

Már kezdtem érteni mi is történik. Valami sátánista fasz démont idézett, és sikerült is neki...

-A KURVA ÉLETBE -kiabáltam.

Ekkor, mintha nem én irányította volna a testem, elkezdtem megközelíteni. Mikor odaértem a falhoz, késztetést éreztem, hogy hozzáérjek. Bárcsak ne éreztem volna... abban a pillanatban, mikor hozzáértem bevágódott a pince ajtó, elkezdtem a lépcső felé szaladni, de mikor odaértem, az a férfi állt előttem mint első éjszaka. Viszont valami... valami más volt, ugyanis mintha arca lett volna, de nem láttam a sötét miatt.
Ekkor gyorsan visszarohantam a lépcsőtől, és az ott heverő régi, rozzant kisasztal alá bebújtam. Reménykedtem, hogy a sötét miatt nem vesz észre, közben végig hallottam, ahogy a pince nyikorgó lépcsőjén lefelé közeledik az, aki a halálomat okozza... mikor leért és csak a sártól úszó, mocskos bakancsát láttam a padlón mégjobban összehúztam magam. A cipője mozgásából leszűrtem, hogy forgolódik. Egyszer csak abbahagyta..., szinte célirányosan megindult az asztal felé, és a kését beleállította majd megszólalt

"Nem szép dolog más házába betörni fiúcska"

Ezután benézett az asztal alá és meglátott... kirántotta a kését és azzal a lendülettel eldobta a fejem felett lévő asztalkát. Én elkezdtem az ajtó felé futni, de ekkor utánnam dobta a kést ami szerencsére nem talált el. Olyan erővel szaladtam, hogy a pince ajtaja sem volt akadály. Felvettem a legvastagabb kabátom, kifutottam a házból, és a közeli erdő sűrűjébe rohantam, ám mikor megáltam megláttam, hogy a férfi követ és ekkor elfogyott az erő a lábamból... megálltam és az idegességtől összeestem. Nem emlékszem többre, csak arra, hogy az ágyamban ébredtem, és az volt a legfurcsább, hogy mikor belenéztem a tükörbe, egy karcolás volt az arcomon...

A Long Week (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang