Evet yeni bölüm attım uzun zaman sonra tekrardan sizleri feelslerle coşturmaya gelmiş bulunmaktayım,öncelikle kitabı hâlâ kütüphanende tutuğun için teşekkürler..Ihım neyse bu kadar ciddi konuşma yeterli çılgın monbebe olma vakti Show must on babe !
Bölümdende anşıldığı gibi yüce JOOKYUN hakkında konuşacağız bunu Chankyunu hemen hemen bütün üyelerle shipleyen bir yazar ile yapacaksın çok şanslısın (ego % 10 :p) djdndjjd .
Size öncelike bu büyük shipin doğuşunu anlatmak istiyorum;Hot bir yaz günüydü no mercy semalarında baldan tatlı rapperımız haşin hareketlerle performans sergiliyoriken kapıdan giren daha ufacık bir kediciğe (kesinlikle fantazi değil oxo) benzeyen Chankyunu görür.Artık oda o programa katılmıştır ve torpilli olduğu dedikodusu o daha şirkete gelmeden stajerlerin ağzında sakız olmuştur.Bu nedenle programdaki yarışmacılar ondan pek hazetmezler...Ammaa Jooheon ilk gördüğü anda vurlumuştur Changkyuna. Onunkisi artık yasaklı bir aşktır.Program devam ettikçe digerleri gibi oda Changkyuna mesafeli davranmaya çalışsada içindeki kor giderek alevlenmeye devam eder.Tabiki bu tek taraflı bir duygu yoğunluğu değildir Changkyunda Hyunguna aynı duyguları beslemeye başlamıştır.Onun hem seksi hem sevimli halleri kediciğin aklını başından alımaktadır ama ona bağlanmakta istemiyordr Çünkü grupta başka yakışıkı eve aynı zamanda seksilarde vardır. \(chankyun=monbebelik anlayışım=shiper +oppacılık anlayışım skdmdkd)
Hikayemizin devaminda ise program biter ve çıkış tarihi açıklanır (kalan üyelerle).Aynı grup ile çıkış yapacağını öğrenen iki genç birbirlerine açılırlar ve sonra gelsin fan servisler gelsin JooKyun ve gelsin Feels...
Beraber mixtapeler yaptılar.
Aynı yağmurda ıslandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONSTAX CRAZY LİFE
Fanfictionİçeride ne ararsan var ×Çılgın monbebelere ithafen yazılmıştır. -ilham geldikçe bölüm atılır.