Ce va alege?

7 1 1
                                    

Aida pov.

Sunt Aida o adolescenta de 15 ,care si-a pierdut parinti acum 9 ani,cand totul a inceput. Eram mica pe atunci ,imi amintesc ca ma jucam in gradin cu mingea mea preferata iar mama si tata se imbratisau uitanduse la mine,am lasat mingea si m-am indreptat spre ei dar dindr-o data o un sunet puternic sa auzit din zare ,si dupa aceasta o rafala puternica de vant a porni. Dupa cateva secude s-au auzit un sunet ciudat ,precum ragete ,dar nu stiam de care sunt. Mama si tata m-au lut in brate si au fugit in drum de acolo se vedeau in zare la doar cativa km  ,doua creaturi uriase care distrugeau si mancau toti oameni care le eseau incale. M-am speriat si am inceput saplang, mama incerca sa ma linistesca dar imi era asa de frica .Tata a luato pe mama care ma avea in brate si au fugit in directia apusa creaturilor ,numite mai tarziu de catre oameni Hibridus. Am ajuns intr-o zona in care politisti ziceau sa trecem printr-o poarta. Ajunsa langa poarta mi sa facut frica dar mama ma inpis , nu sa intamplat nimic ,dar la parinti mei sa fcut rosie ,iar politisti nu iau lasat sa treaca,iar ei nu au comentat ,doar imi zambeau. Dupa aud o voce de barbat care striga ca zidurile pot firidicate, un alt barbat da acordul iar din pamant se ridica ziduri uriase,sau risicat atat de repede incat ultimul lucru care l-am vaziut la parinti mei prin lacrimi a fost un zambet de usurare ,nici pana acum nu inteleg de ce nu au putut trece ,sau de ce eu am putut , sau de ce zambeau si nu le era frica ?

Au trecut 9 ani de atunci ,oameni au incercat sa ii ucida ,ani larandu cu arme nucleare , cu orce fel de arme dar nu au reusint nici macar sa le faca o zgaretura,intre timp sau si inmultit si au ajuns la cateva sute de mi de exemplare care sau intins pe suprafata Pamantului. Zidurile inalte de 100 de m sunt singurele care ne protejeaza. A da am uitat sa va spun ca dupa 5 ani de la intamplare au reusit sa prinda un exemplar si sa creeze un tip de arma care le ucid.  Avantajul aremei ,sau a tuturor tipurilur de arme create pentru a ucide Hibridusi , este ca nu raman fara munitie.  Ele merg cu ajutorul  unui transformator de materie, in concluzie  armele transforma aerul in munitie , dar trebuie sa lupti de aproape . De acea sa creat o grupare care lupta contra Hibridusilor, acestea se numesc Curajosi.

Vreau sa imi razbun parinti dar prieteni mei nu vor sa ma inrolez in  Curajosi. dar tot am sa o fac


CurajosiWhere stories live. Discover now