Merhaba Ben günlük tutmayı seven bir kızım.Ah çok üzgünüm ilk başta size kendimi tanıtçam Ben Anabell 17 yaşındayım ve ailem trafik kazasında ölünce bir devlet Yetimhanesinde kalmaya başladım. Herşey yolunda en yakın arkadaşım aynı zamanda ranza arkadaşım Linda çok iyi anlaşıyoruz burada saat 10:45 yatıyoruz.Burası Ev gibi sıcak yemekler,kurallar yalnız bundan tam 1 ay öncesi bir kız Adı Lora burada hayallere,ve tuhaf şeyler gördüğünü söyledi ben korktum ama bunun bir rüya olduğunu düşündüm kimse ona inanmadı çünkü bir olayı yaşamazsanız ona inanmazsınız.Her neyse kız bir sabah çıldırdı,delirdi müdürde telefonla Akıl hastenisindeki görevlileri aradı.Kimse bizim kaldığımız odaya giremedi Çünkü Lora Ranzalarımızı devirip herşeyi döküp,yıktı en kötüsüde Cenisse zarar verdi yani kolunu tırnaklarıyla çizdi kız zor kurtuldu.Ve hala elleri titriyor.
Akıl hastanesinden görevlileri gelip Loraya zorla tutup deli gömleği giydirdiler ve onu Akıl hastanesine götürdüler.Odamızı hademeler düzeltti.Gerçekten bu odayı Lora'nın dağıttığına hala inanamıyorum.Neyse o günden sonra tuhaf bir olay yaşanmadı şimdi ise dişlerimi fırçalayıp yatıcam.Lovabadan çıktığım sırada koridorda birisi duvarları çizip tiz kulakları sağar eden bir ses çıkarıyodu fakat kimse görünmüyordu etrafta ben iyice korktum hızla odanın açık bıraktığım kapısından gircektimki kapı birden kapandı.Bende bağırmaya başladım.
-Linda,kızlar kapıyı açın lütfen,yalvarıyorum uyanın Müdüre hanım nolur uyanın!!!
Ağlıyordum ve kapıları yumrukluyordum fakat kimse uyanmıyordu.Koridorda Koşmaya başladım.Fakat duvarda kanla yazılmış yazıyı okuyunca kanım dondu.
"KAÇABİLİCEĞİNİMİ DÜŞÜNÜYORSUN BEN DAİMA SENİ BULURUM"
Aman Tanrım Koşmaya başladım daha önce hiç farketmediğim bir merdiven vardı tuhaf Yetimhaneyi avcumun içi gibi bilirdim.Korkuyla merdivene tırmandım.Bu-burası kapkaranlık bir bodrum katıydı şimdi kenara sıkışmıştım.Merdivenden inmeye karar verdiğim sırada merdiven g-g-gözümün önünde yoyoyok oldu.Yine kanla
"BURDAN KURTULUŞUN YOK RUNUNU ALMAYA GELDİM"
Aman Tanrım, Tanrım kurtar beni yalvarıyorum,yalvarıyorum sana.
Üstüme,üstüme bişey geldiğini hissettim kulaklarımı sağar eden sesle duvarlar çiziliyordu hem ağlıyordum hemde bu bu bir rüya olsun diyordum.Kolumu çimdikleyince rüya olmadığını anladım.
(ARKADAŞLAR BEYENDİYSENİZ OYLAYIN VE YORUM YAZIN LÜTFEN İYİ OKUMALAR 😊)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM
Horror"Anabell 17 yaşında bir kız Yetimhanede yaşıyor fakat bir bela onu sarıyor ve ilk başta en yakın arkadaşı Linda bile ona inanmıyor bakalım kız bu beladan kurtulucakmı iyi okumalar 😊"