1

17.8K 433 505
                                    

Witam na początku chciałabym uprzedzić, że mogą pojawić się jakieś błędy więc z góry przepraszam i zapraszam do czytania!

Mam na imię Shino. Pochodzę z biednej rodziny w sumie autorka wam juz to pisała w opisie ale jebać będzie dłuższa książka. To jak wspomniałem pochodzę z biednej rodziny która tak naprawdę nie jest rodziną lecz istnym piekłem. Moja matka zmarła 3 lata temu w wypadku samochodowym przez mojego ojca który chleje codziennie i szlaja się gdzieś po dworze. Jak widzicie najnormalniejszy w tej całej "rodzinie" jestem ja ale cóż mówi się "umiesz liczyć, licz na siebie" smutna prawda. No tak! Zapomniałem wspomnieć o mojej siostrze która jest jebanym gorylem który siedzi w swoim pokoju i ogląda te swoje yaoi czy jak to tam. Oczywiście nie ominęła mnie lekcja edukowania o jebanych gejach. Wiecie możecie mi współczuć... Przez te całą godzinę puszcza mi filmiki gdzie wsadzają sobie w dupie i smyrają się pindolkami ;-; Jeszcze była walka na świetlne miecze! Boże co ona mi zrobiła...

Tak więc wypadałoby napisać coś o moim wyglądzie, żebyście nie wyobrażali sobie bóg wie czego... Mam białe krótkie włosy, czarne jak dupsko murzyńskie oczy, jestem chudy oraz niski a tak dokładnie to 159cm. Już wiem z jakiego powodu mówią na mnie wypierdek mamuta ale cóż mi się podoba mój wzrost. Ogólnie uwielbiam styl emo. Bardzo lubię kolor czarny i biały, kojarzy mi się ten kolor z samotnością. Czyli coś dla mnie bo ja taki samotnik i ten tego no. Co by tu jeszcze... A no tak! Mam charakterystyczną bliznę na szyi którą zawdzięczam mojemu ukochanemu daddy <3 Sarkazm... Oczywiście to było podczas wypadku. Ogólnie to uderzyliśmy w drzewo a ja zahaczyłem o pręt wystający z fotela i wiecie co dalej... Chyba mniej więcej opisałem siebie ale w razie co to się autorce przypomni i dopisze hehe.

Z powodu panującej biedy w mojej "rodzinie" oczywiście ja musiałem zarabiać. Postanowiłem zacząć od jakiejś łatwej pracy więc wybrałem pobliską kawiarnie. Będę tam pracował jako kelner! Ale ze mnie będzie seksiak... Normalnie szarpać jak reksio szynkę! Kurde myśle, że będą czarne seksi fleksi fartuszki! W sumie fartuszki to dla kobiet przy garach ale walić ważne żeby moją pupcie podkreślić huehue. Nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia!


Hejka! Ogólnie jest to moja pierwsza książka yaoi. Napiszcie co o tym sądzicie i czy kontynuować czy jak :)

Bye~

Prawda jest innaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz