Nazlı'dan
Sabah alarmın sesiyle uyandım demek isterdim ama öyle olmadı. Fethi başımda dikilmiş bana sesleniyordu.
F:Nazlı kalmayı planlamıyo musun?
N:Hayır!!!
S:Kalk hadi okula geç kalıcaz
Galiba Yavuz'da benimle aynı işkenceyi çekiyo.
Y:Ya git başımdan kızım sabah sabah dellendirme beni!!!!
Ah Yavuz ah benim canım arkadaşım duy sesimi de bana yardımcı gel al şu Fethi'yi başımdan.
Y:Lan ne yapıyorsun kızların odasında çık dışarı!!!
Galiba beni duyuyo..
S:Kalk kız hadi!
Kalkıp hazırlandım. OKUL FOMALARImı giydim. Siyah pantolon ve haki yeşili okul t-shirtü. Çantamı aldım aşağı indim.
F:Hadi CANIM BENİM ayakkabılarını giy çıkalım.
N:Oy oy oy Fethi bana küsmüş mü? Banane ya küs çok umurunda.
F:Küsmedim ki🙂
Y:Hadi gidelim şu MEŞHUR YıldızKaya kolejine
Yavuz'un bu söylediğinin üzerine evden çıktık. Galiba söylemeyi unuttum biz AYNI evde kalıyoruz.
10 dakikanın sonunda okula gelmiştik. Ders başlamıştı. Müdüre gittik sınıfa yolladı. 12/C...
Sınıf kapısını Yavuz çalıcaktı
F:Abi bırak ben yapıyım
Y:Tamam
Oh be rahatladım. Yavuz kapıyı çalmadan girerdi ve daha ilk dersten atılırdık.
H:(hoca) Merhaba çocuklar siz yeni gelicek öğrencilersiniz dime?
Yavuz bir şey diyecekken Su araya girdi.
S:Evet hocam
H:Tamam peki kendinizi tanıtın.
Fethi benim sağımda, solumda Su onun solunda Yavuz vardı. Nolur Yavuz problem çıkarmasın nolur.
F:Ben Fethi Kulaksız
N:Nazlı Kaçmaz(Korkmaz da olabilir hatırlamıyorum.)
S:Su Yılmaz
Sıra Yavuz'a geldi. Ben nefesini tutarken bir eli belimde hissettim. Hemen Fethi'ye döndüm. Güven verici bir gülümsemeyle bakıyordu bana. O an rahatladım.
Y:Yavuz Karasu
H:Siz neden bu okula geldiniz? Gidin demek istemiyorum sadece sebebini sordum.
F:Diğer okulumuzdan atıldıkta.
H:Neden
F:Şeyden
N:Kavga. Kavga çıkmıştı dime Yavuz ARKADAŞIM
Y:Hıhı
Kurtulduk nedenini sorsana söyleyemezdim. SU'da söyleyemezdi. Kimse söyleyemezdi.Evet arkadaşlar toplam 278 kelime bir günde hem tanıtım hem de ilk bölümü yazdım. İnşallah beğenmişsinizdir...
~Tuğçe