1. A kezdetek

525 18 0
                                    

2018. 03. 07. 08:00
Reggel a madarak csicsergésére keltem, egy frászt. Arra, hogy a két idióta bátyám az ágyamon ugrál. Elküldtem őket melegebb éghajlatra, erre ők csak nevettek.
-Kelj fel, ma van a PlayIt-mondta Bence.
-De nem akarok
-Eddig mindig kitaláltál valami kifogást, hogy ne keljen eljönnöd. Most jössz és kész.-mondta Gery.
Kimentek a szobámból. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, elővettem a ruháimat és elmentem a fürdőbe készülődni. Bele néztem a tükörbe és egy zombi nézett vissza rám, ezért úgy gondoltam ma a szokásos szájfény mellé még egy kicsit több dolog is kell. Átöltöztem, kifésültem a hajam, megcsináltam a sminkemet és máris normálisabban néztem ki. Megnéztem az időt és rájöttem, hogy ezt mind 1 óra alatt megcsináltam, úgyhogy most 9 óra van és 10kor kezdődik a PlayIt, szóval még gyorsan bepakoltam egy hátizsákba mindent ami kellhet (telefon, töltő, powerbank, pénz, és egy füzet, mert ha már ott vagyok akkor kellenek aláírások is) és leszaladtam a lépcsőn. Lent a tesóim nagyban reggeliztek, szóval gondoltam csatlakozom hozzájuk. Mire megettük a reggelinket addigra már negyed 10 volt szóval ideje volt elindulni. Amikor odaértünk Bence elrohant a haverjaihoz, Gery pedig ment a videós zónába, szóval egyedül maradtam. Elmentem felfedezni a helyet és hamar rájöttem, hogy ez nem is olyan kicsi, mint amire számítottam. Eltelt egy óra és már nagyon untam magam szóval gondoltam megkeresem Geryt, de nem kellett sokáig keresnem, mert pont jött velem szembe.
-Lara, szeretnélek bemutatni a legjobb haveromnak és a húgának-mondta.
-Rendben
Elkezdtünk sétálni amikor megláttuk Beniipowát és a legjobb barátnőmet, Bogit. Egyből levágtuk mi a szitu, amikor Gery és Beni intettek egymásnak és elkezdtek sétálni egymás felé, ezzel minket is utánuk rántva. Elkezdtelk beszélgetni, mi pedig  szavak nélkül tudtuk már mi a terv.
-Lara, ő itt Beni és Bogi, Beni huga-mondta Gery.
-Beni, Bogi, őt itt a hugom, Lara
-Sziasztok-köszöntem.
Bogival egymás nyakába ugrottunk és ölelgettük egymást, mire Gery és Beni csak értetlen fejet vágtak.
-Mivan?-kérdeztük egyszerre értetlenséget tetetve.
-Ilyen hamar jóba lettetek?-kérdezte Beni.
-Nem, ő a legjobb barátnőm-mondta Bogi.

A bátyám egy videósWhere stories live. Discover now