4. Pizsiparty!

371 24 4
                                    

-Sietünk-mondtam Gerynek és már indultunk is Benivel a szímpadhoz. Sajnos már nem volt időnk átbeszélni, szóval eléggé izgultunk Bogival. Felmentünk a szÍnpadra és kezdődött is ez az egész.
-Na szóval gyerekek-szólalt meg Beni-Láthatjátok, hogy itt van 2, számotokra idegen hölgyemény, akik a mi hugaink. Név szerint Nagy Boglárka-mutatott Bogira- és Konics Lara-mutatott rám is.
-Na-kapcsolódott be Gery is-Úgy gondoltuk, hogy elösször lesz egy kérdez felelek, ahol nekik tudtok feltenni kérdéseket és lesznek mindenféle játékok, hogy kiderítsük, mennyit tanultak a Gamer tesóiktól. Na de nem húzzuk tovább az időt, jöhetnek a kérdések.
-Hány évesek vagytok?
-Én 17, Bogi pedig 18-válaszoltam.
-Hol laktok?
-Én Gyulán, Lara pedig Pesten-válaszolta Bogi.
Még volt jó sok kérdés, aztán áttértünk a játékokra.
-Na szóval-kezdte Beni, de Gery félbeszakította.
-Először egy kis Minecraft kvíz lesz, és utána jönnek a játékok-mondta Gery.
-Ne hozzatok ránk szégyent-mondta röhögve a 2 fiú.
Találgattunk jó sokat, volt amit tudtunk ,volt amit nem. Azt tudni kell rólunk, hogy egyikünk se az a nagy kocka Gamer, jó, hogy ha évente egyszer leülünk az XBox elé.
-Most, hogy ez megvolt és megtudtuk, hogy mennyire Noobok vagytok-mondta Beni, mire bogival értetlenül egymásra néztünk, amit Gery észre is vett.
-Annyit tesz, kezdők vagytok-segített ki Gery, miközben Beni tovább magyarázott.
Ez az 1 óra kínkeservesen és lassan telt el. Megtanítottak(vagy legalábbis próbáltak megtanítani)Fifázni, Minecraftozni, CsGozni és GTAzni. Mit nem mondjak, szörnyű volt, én sosem élveztem az ilyesfajta játékokat. Én maximum néha elhülyéskedek a JustDancel. Amint vége lett a "műsornak" egyből rohantunk le a színpadról és amint megtudtuk, hogy a fiúk is végeztek összeszedtük Bencét is és indultunk haza. Út közben kiderült, hogy mivel Bogiék nem akarnak visszamenni Gyulára, mert nem akarnak este kocsikázni + mert Gery és Beni fel akarnak venni pár videót, ezért kb. 1 hétig nálunk lesznek. Ennek a hírnek én és Bogi is nagyon örültünk.

Amikor megérkeztünk, Bogival egyből rohantunk fel a szobámba, a csomagjaival együtt.
-Ééés-húzta el Bogi-Mi van közted és Beni között?-kérdezte.
-Semmi, csak barátok vagyunk, miért?
-Ne nézz hülyének, Gery elmondta, hogy mit csináltatok amikor ment megnézni titeket. Na mesélj!
-Hát igazság szerint nem történt semmi, csak jött a volt barátnője, azt mondta neki, hogy a barátnője vagyok,  megköszönte, hogy nem árultam el, elbambultam és arra lettem figyelmes, hogy egyre jobban közeledik. Már majdnem megcsókolt, csak jött Gery ezért nem történt semmi-meséltem.
-Úúú, ebből még lesz valami-mondta izgatottan.
-Lehet, na de menjünk le a fiúkhoz-adtam az ötletet.
-Oks-egyezett bele, ezért lementünk a nappaliba, de előtte még bementünk a konyhába 1-1 pohár vízért, amit a hátunk mögé dugtunk és bementünk a fiúkhoz.
-Sziasztok-köszöntünk egyszerre.
-Helló-köszöntek ők is. Amint ezt kimondták leöntöttük őket és rohantunk is ki a házból.
-Gyertek csak vissza-kiabálta Beni, de mi figyelmen kívül hagytuk és csak futottunk. Mire észbe kapunk már vagy 3 utcányira voltunk a háztól, de nem állhattunk meg, mivel Gery és Beni a nyomunkban voltak.

A bátyám egy videósWhere stories live. Discover now