2. Felelsz vagy mersz

435 16 0
                                    

-Értem-mondta egyszerre Beni és Gery, mire felnevettek.
-Na de nekünk most dolgunk van-ragadtam karon Bogit és ráncigáltam magam után.
-Neked meg mi bajod?-kérdezte bogi.
-HOGY NEKEM MI BAJOM? MIÉRT NEM MONDTAD HOGY BENIIPOWA A BÁTYÁD?-kiabáltam rá.
-Pontosan azért, amiért te sem mondtad el, hogy Gery a bátyád.
-Tussé-nevettünk fel
Elindultunk sétálni a rendezvényen és kitaláltuk, hogy mennyünk aláírásokat szerezni. Elmentünk a dedikáló zónához és beáltunk a sorba. (nem tudom, hogy hogyan megy a dedikálás, ezért sorry) Amikor sorra kerültünk kértünk aláírást Bencétől (IceBlueBird), Anditól (DoggyAndi), Dávidtól (ZsDav), Petitől (OwenMcKendry) és Norbitól (Walrusz) is. 
-Egy időre elegem van az emberekből-mondtam.
-Ja, nekem is-mondta Bogi.
-Mennyünk ki sétálni egyet a parkba
-Oksi
Elindultunk kifelé a helyiségből, vagyis csak elindultunk volna, mert Gery, Beni és Bence is utunkat álták.
-Hova ilyen sietősen?-kérdezte Bence.
-Ki a parkba, elegünk van a tömegből-mondtam.
-Akkor megyünk mi is, pont szünetünk van-mondta Beni
Amikor kiértünk a parkba, akkor leültünk a fűbe és beszélgettünk. Már mindenféléről beszélgettünk, egyszer csak Beni felhozott egy témát.
-Lányok, van barátotok?-kérdezte.
-Nekem nincs-válaszolta Bogi.
-Szerencséd-mondta Beni-Na és Lara, neked van barátod?
-Nincs-válaszoltam egyszerűen.
-Még-mondta alig halhatóan, de én mégis meghallottam és úgy tettem, mintha nem hallottam volna semmit.
-Na, de felelsz vagy mersz?-kérdezte Bence.
-Benne vagyok-mondtam.
-Én is-mondták a többiek.
-Na de ki kezdi?-kérdezte Beni.
-Az aki kitalálta-válaszoltam.
-Rendben, Gery, felelsz vagy mersz?-kérdezte Bence.
-Merek-mondta Gery mire Bence csak ördögien elmosojodott.
-Csókold meg Bogit-adta az utasítást.
-Mí? Nem! Fúj-mondta Bogi, de Gery egyre jobban közeledett hozzá és a végén mecsókolta. Amikor elváltak Boginak paradicsom lett a feje és idétlenül mosolygott, ezért nem láttam más választást, meglöktem, hogy visszahozzam a gondolataiból.
-Na, én jövök, Beni, felesz vagy mersz?-kérdezte Gery.
-Felelek-mondta Beni
-Nemár haver, uncsi vagy! Amúgy meg tetszik valaki?-kérdezte Gery.
-Ahha-mondta majd rám kacsintott és éreztem, hogy elpirulok-Na de én jövök, Lara, felesz vagy mersz?-kérdezte
-Merek
-Menny oda ahhoz a csapat fiúhoz...


A bátyám egy videósOnde histórias criam vida. Descubra agora