sancak- üşüyorum aldırma
POYRAZ DAN
Bir kaç dakikanın ardından kendime gelince camın önüne gidip Kumsalın yaşamla verdiği mücadelesini izlemeye başladım.
Gitme Kumsal ne olursun gitme.
Doktorlar içerde Kumsalı hayata döndermeye devam ediyorlardı.
Aradan dakikalar sonra kalp ritimlerini gösteren cihazda kalbinin geri döndüğünü görünce derin bir nefes aldım.
Doktor odadan çıkınca yanına koşar adımlarla yürüdüm.
Durumu durumu nasıl doktor.
Hayati riski hâlâ devam ediyor umarız ki bi kez daha kalbi durmaz aksi taktirde hastayı kaybedebiliriz. Dedi
Öyle bişey olmicak elinden gelenin fazlasını yap ve hayatta kalmasını sağla değilse bunun sonu senin açından iyi sonuçlanmaz haberin olsun şimdi içeri gir ve elinden gelenin fazlasını yap doktor.
Benim içeri girmem birşey değiştirmicek çünkü bundan sonrası Allahın bileceği şeydir. Geçmiş olsun diyip yanımdan gitti.
Alparslan yanıma gelip kardeşim noldu durumu ne diye sordu.
Kritik az önce kalbi durdu birkez daha durursa onu kaybedebilirmişim.
Omzumu sıkıp üzülme herşey düzelcek Allaha duâ etmekten sakın vazgeçme. DediHiçbir şey demeden yanından uzaklaştım. Arkamdan Poyraz dur nereye diye seslendi cevap vermedim.
Arabama binip son hızla sürdüm kendimi uçurumun kenarında buldum ne zaman canım yansa zaten hep kendimi burda buluyorum.
Telefonum aniden çaldı arayan kişiye baktım arayan Alparslanmış. Ama açmak istemedim çünkü Kumsalın öldüğünü söylemesinden korkuyorum. Telefonu tümden kapatıp arabamım önüne geçip cebimden bir sigara çıkarıp yaktım . birkaç dakika sonra bir arabanın arabamın yanına durduğunu hissettim arkamı döndüm gelen kişinin Alparslan ve Asaf olduklarını gördüm.
Abi kötü bir haber vermeye geldiyseniz gidin .duymak istemiyorum
Asaf sen benim arabayı al Poyraz sende bana anahtarı ver ve geç yanıma. Kumsal uyandı diyip gülümsedi
Hemen Alparslanın yanına oturdum ve arabayı hızla hastaneye sürmesini istedim .Hastaneye geldiğimizde hemen arabadan inip hızla içeri girdim.
Kumsalın olduğu yere geldiğimde orda yoktu danışmaya sordum.Kumsal hanımı 226 numalarali odaya aldık.
Hemen asansöre koştum ve binip odanın katına çıktım.
226. Odayı bulunca kapıyı çalıp içeri girdim. O güzelim mavi gözlerini açmış bana bakıyor. Annesi ve babası da yanındaydı. Kumsala bakıp nasılsın diye sordum.
Gülümseyip iyiyim Allaha Şükür dedi.
Bende ona Gülümsedim. Acaba ona seni seviyorum dediğimi duymuş muydu?
Babasına bakıp Murat Bey sanırım yüzüğüm sizde alabilir miyim dedim.
Adam yüzüme şaşkınca baktı daha sonra kızına bakıp sanırım onay bekledi.
Kumsal başını öne doğru eğdi. Ne demek şimdi bu istemiyor mu beni.
Neyse ben sizi yalnız birakayim iyi günler geçmiş olsun diyip odadan çıkıyorken
Murat bey Nişanlını yanlız mi bırakacaksın damat dedi
Arkami döndüm Kumsala baktım yanakları kırmızı olmuş o haline Gülümseyip tabi ki yalnız bırakmicam dedim.
Yanıma gelip bak Kumsal da yüzük takılı al sende tak bakalım dedi ve yüzüğü bana uzattı bende alıp parmağıma taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Gelen Güzellik
Teen Fictionumudunu kaybetmeyen her seyin güzel olacagina inan bir kızın hikayesi Kalbe Gelen Allah aşkı