Multi Kumsal
KUMSALDAN
Annemler içeri girdi Poyraz la ben kapının önünde kaldık ben ona o bana bakıyoduk.
O anı bozan ben oldum
Senin burda ne işin var?
Hâlâ aptal aptal yüzüme bakıyor
Elimi önünde salladim.
Heyy kime diyorum benHıh? Ne var? Dedi
Diyorum ki burda benim evimde ne işin var?
Babamla annem artık evlenme vaktimin geldiğini ve artık torun sevmek istiyoruz diyolar.
Biraz durduktan sonra şaşkına yüzüme baktı.
Hem sanane seni ilgilendiren bi durum mu var? dediYüzüne aptal misin der gibi baktım isteyeceğiniz kız benim dedim.
Yüzüme şaşırmış gibi baktı sonra sırıttı
Ne? Ne var? dedim. Ve
Seni istemiyorum çabuk aileni burdan al ve gidin dedim evleneceğim adam senin gibi hödük biri olmamalı dedim.Bana öfkeyle baktı istemiyomusun? dedi.
Hayır istemiyorum dedim kesin bi dille.
Kolumdan tutup kendine çekti Kulağıma yaklaşıp.
Senin isteyip istememen önemli değil ben ne dersem o olacak ve sende benim karım olacaksın.Sen ne manyak bi adamsın kendini ne sanıyorsun bırak kolumu uzak dur benden bir daha da yaklaşayım deme git burdan diye elimle kapıyı işaret ettim.
Alayla bana baktı ve salona doğru dönüp gidiyodu. Bir anda durup bana döndü ve baştan aşağı süzdü
kapanmışsın dedi.
Seni ilgilendiren bi durum göremiyorum dedim.
Beni ilgilendiren çok durum var karım olacaksın.dedi
Ve salona gitti.
Ben orda kıpırdayamadan kalakaldım.
Annemin yanıma gelmesiyle kendime geldim.
kızım iyimisin?
Hayır anne iyi değilim diyip ağlamaya başladım.
Annem göğsüne bastırıp oda ağladı.
Kızım elimden bir şey gelmiyor.
Babanı biliyosun kararı kesindir. Asla dönmez. Dün çok dil döktüm bey yapma kız daha hazır değil diye ama yok adam Nuh diyo Peygamber demiyo. Sabret kuzum sabret.Annemin yüzüne baktım gözleri dolmuş ağlıyo daha fazla üzülmesine dayanamayıp üzülme annem belki hayırlısı böyledir dedim. Annemi teselli ederim ama ya kendimi Allahım sen bana yardım et.
Neyse annecim sen içeri gir bende geliyorum elimi yüzümü yıkayıp.Tamam yavrum. Dedi
Banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım gözlerim kan çanağı olmuş gözlerim mavi olduğu için çabuk kızarıyor. Havluya yüzümü silip salona girdim.
Nasıl kahve istersiniz? diye sordum.Nasıl kahve içeceklerini öğrendikten sonra mutfağa gidip Kahveleri yaptım.
Ne kadar zengin olsakta hizmetcilerimiz olsada mutfağa girip yemek yemeyi kek yapmayı çok seviyorum ve yaptığım yemekler çok güzel oluyor. Bilmediğim Yemekleri internetten yapıyorum onlarda güzel oluyor kendimi övmek gibi olmasın marifetliyim ve elimden her iş gelir.
Kahveleri alıp önce Ferhat olmak üzere vermeye başladım sıra Poyraza geldi yüzüne bakmadan kahveyi uzattım bilerek mi yapıyo Hâlâ almadı ellerim titremeye başladı ve kahve üzerine döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Gelen Güzellik
Novela Juvenilumudunu kaybetmeyen her seyin güzel olacagina inan bir kızın hikayesi Kalbe Gelen Allah aşkı