2. bölüm

30 6 0
                                    

Kafayı yemek üzereyim naptım ben nasıl orda adamı bırakırım diyip ani dönüş yaptım ve Betüle ambulansı aramasını söyledim Betül ambulansı arayıp yeri tarif etti bende olayın olduğu yere geldim nabzını kontrol ettim hala atıyorum içimden ohh çektim Betül yaşıyor mu? Diye sordu evet evet yaşıyor dedim etrafta fazla insan yoktu tenha bi yerdi adam gözlerini açtı önce etrafına baktı sonra bana baktı ve  noldu  bana dedi
Imm şey ben sana yanlışlıkla çarptım çok özür dilerim bi anda karşıma çıktın anlayamadım ben dedim.
Gözleri önce gözlerime baktı ve yavaşça yerden kalkmaya çalıştı dur kımıldama ambulans geliyo şimdi dedim ama aldırış etme di kime diyorum ben dursuna bişey olcak şimdi  dedim.
bana bişey olsa sanane dedi
Gözlerimi şaşırmış şekilde açtım çok kaba biri anlaşılan. Hiç cevap vermedim oda ztn hızlı şekilde ayağa kalktı ve kolumdan sertçe asıldı kızım ben bi soru sorduysam cevap vermek zorundasın dedi.
Allah Allah o Neden mis bay kaba kendini beğenmiş ukala demem le kolumu daha çok asılıp sıktı ve kendine doğru beni çekti ve Kulağıma nefesini üfleyerek çünkü ben öyle istiyorum diyip sertçe beni ittirdi dengemi kaybedip yere düştüm Betül Kumsal diye çığlık attı ve  hemen yanıma koşup Kumsal bişey in varmı? Diyip çarptığım kişiye dönüp siz ne yaptığınızı  sanıyorsunuz diye carladı.
Sesini yükseltme bana diye kükredi adam.
Kız sizin  için endişelendi sizin yaptığınız şeye bakın dedi Betül
Alayla sırıttı benim için mi endişelendi diyip hafif güldü ne benim için endişelencek kendi için endişelenmiştir ölüp kalırsam hapiste çürümekten korktuğu için. Dedi adam

Aynen öyle diye carladim  ve ayağa kalktım Betülün yardımı ile

Burnunun kanını elinin tersi ile silip bana baktı ve dişlerinin arasından bana sesini yükseltme dedi.

Kafasına elini götürdü ve elini geri çekip baktı eli kan olmuştu bi anda başı döndü ve yere yığıldı çığlık atıp yanına koştum kafası çok kanıyor dedim ağlamaklı sesimle üzerine siyah tişört giymiş altına siyah dar paça pantolon tişörtünü kaldırdım adama baktığımda siritarak bakıyodu önüme döndüm salak ne demeye öyle bakıyosa sadece biraz tişörtünden alıp kafasına bastiracagım
Tişörtten biraz parça  yırttım ve kafasına bastırdım acı ile inledi ve yavaş lan diye kükredi tabi ben yavaş olurmuyum hayır! Daha sert bastirdim hızlı bir şekilde  bileğimi kavradı. Ve bu sefer ben acı ile inledim.
Betül biraksana kardeşim kızın bileğini diye carladi ve adam gözlerime öfke ile bakarak beni ileri ittirdi.
Nerde kaldı bu ambulans diye bağırdım Betül tekrar arayıp sonunda geldiler adamı ambulansa bindirdiler.
Bende iyi olup olmadığından emin olmak için arabama binidim Betülde hemen binip ambulansı takip ettim.
O ne öyle dağ adamı gibi kızım ya dedi Betül.
Bende Allahın Hödügü dedim.
Hastaneye geldik ve doktorun hödüğün yanından çıkmasını bekledik o sırada polisler geldi doktor çıkınca hasta ile konuşmak için izin istediler polisler. Polisler gidince  doktora durumunu sordum beyin kanaması olma tehlikesi ile tomografisini çekeceğiz dedi tamam teşekkürler diyip odaya girdim polislere beni gösterip şu kız çarptı şikayetçiyim dedi.
Adamın yanına gidip ne sacmaliyosun sen aniden çıktın karşıma dedim.

Dişlerinin arasından  Poyraz Aran a çarptın bunun bi cezası olmalı dedi.

Hah gerizekalı ne yapmaya çalışıyosun şikayetini geri çek hemen dedim.

Güldü ve hayır çekmiyorum şimdi defol diye bağırdı.

Hiç bişey demeden çıkıyorken Kumsal dedi arkami döndüm ve yüzüne baktım bekliyorum ki tamam çekiyorum ama öyle olmadı bi daha bana gerizekalı dediğini görmeyeyim dedi.
hey bi dakika adımı nerden biliyosun? Arkadaşın söyledi ya bana gerizekalı diyen sen kendine bi bak dedi ve sırıttı
Bi insana bu kdr böyle yakışır ne diyorum ben ya Allahın Hödüğüne polisler yanıma gelip bileğime kelepçeyi takip karakola götürüp ifademi aldılar Betüle babamı arayıp avukatımızı göndersin dedim. Ve beni  nezarethaneye attılar off ne yapacağım ben burda.

Kalbe Gelen Güzellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin