kävelin liiankin tutuksi tullutta metsätietä kohti koulua. minulla ei oikeastaan ole ystäviä, paitsi caroline.
kaksoissiskoni hazel muuttui todella paljon vaihdettuamme yläasteelle. tuo löysi itselleen uudet ystävät, eikä kiinnitä minuun juurikaan huomiota enää. ehkä ihan hyvä niin. viihdyn parhaiten yksin lukien kirjoja tai katsoen netflixiä. potkin kauniin välisiä vaahteranlehtiä keltaisilla kumisaappaillani. syksy on ehdottomasti mun lempi vuoden aika, sillon on niin kaunista, lehdet on tosi värikkäitä ja saa tosi hienoja kuvia."Carla oota!"
käännyn ympäri kuultuani huudon takaani. poika mustassa tuulitakista ja läpimärissä kengissä hölkkää vierelleni hymyillen.
naurahdan pojan asulle, mutta en kehtaa sanoa mitään.
"oot tosi hiljanen tänään" marcus tokaisi viereltäni.
"joo ja sä oot pukeutunu huonosti, tuut kipeeks, kun sun jalat kastuu" vastasin pojalle, joka kääntyi ensin katsomaan omia märkiä kenkiään, jonka jälkeen käänsi katseensa minun saappaisiini joihin oli tarttunut muutamia lehtiä.
"me ei olla juteltu pitkään aikaan, miten sulla menee?" marcus kysyi kääntäen samalla katseensa suoraan vihreisiin silmiini. "paremmin" lyhyen vastauksen jälkeen yritin vältellä katsekontaktia pojan kanssa etten vai alkaisi itkemään, poika muistutti liikaa veljeään.
juttelimme koko matkan hauskoista jutuista mitä olimme tehneet yhdessä.
ikövöin sitä aikaa, kun teimme kaikki neljä yhdessä kaikkea hauskaa ja typerää.
"ja sit kerran kesken biisin mä löin sitä vahingossa mikillä turpaan" Marcus selitti nauraen hauskoja keikka muistojaan. pojan äänestä kuuli kuinka paljon tuo kaipasi esiintymistä ja ennen kaikkea veljeään.
Meillä oli oikeastaan aika hauskaa yhdessä ainakin siihen asti kunnes hazel saapui porukkansa kanssa pilaamaan keskustelumme ja samalle minun hyvän mieleni.
"haluuksä oikeesti turpaan!!" hazelin paras ystävä selene karjui minulle. "sä et kuule koske marcukseen pitkällä tikullakaan se on mun!" Selene lisäsi ja veti Marcuksen pois luotani. "Idiootti" mutisin hiljaisella äänellä, mutta selene taisi kuulla sen. tyttö kääntyi nopeasti ympäri ja löi minua avokämmenellä suoraan oikeaan poskeen. en ymmärrä miten oma siskoni antoi ystäviensä tehdä minulle näin. en todellakaan tunne häntä enää
YOU ARE READING
Forgive me? {M&M}
FanfictionCarla on hiljainen ja ujo tyttö, joka viihtyy parhaiten yksin. mitä käy, kun uusi poika saapuu kouluun ja saa tytön ystävät kääntymään häntä vastaan