Kapıyı açıtılarında Ha neul karşılarındaydı. Ha neul Min Yoongi'nin eski sevgilisi ve onun peşini bırakmayan bir kız. Bu arada Eun mi'den sonra en güçlü kız vampir. Ha neul direk sormadan içeri girdi. Tabi bu duruma Yoongi ve Jimin kızdı. O oturma odasına geçince onlar da geçti. Sonra biraz sessizlik oldu. Ve tabi bu sessizliği Ha neul bozdu.
Ha neul: Jimin nasılsın? Haha bide kraliçe bulma çabaların nasıl gidiyor huh?
Jimin: Nasıl olduğum seni ilgilendirmiyor ve de EVET BULDUK KRALIÇEMIZI.!
Ha neul: N-ne buldunuz m-mu?
Min Yoongi: Evet eşimi ve kraliçemizi bulduk!.
Ha neul: Nerde o! Min Yoongi'nin eşi benim!
Jimin: Laflarına dikkat et Ha neul! Sen onun için karıncasın seni ezer ve Hyung onu seviyor o da hyungumu anladın mı!?
Ha neul:(histerik şekilde gülerek) Min Yoongi beni seviyor gerizekalı ve kraliçeymiş hıh banane!
Jimin: O senin kraliçen düzgün konuş ölüme gidebilirsin!
Ha neul: Tamam be ne ölümü!
Min Yoongi: Tamam şimdi defol git istemiyorum seni nefret ediyorum uzak dur lan!
Ha neul: Tamam lan gelmem sanki gelme dediniz de geldim!
Min Yoongi: Gerizekalı yha bu kızım tam 30 yıldır istemiyoruz seni sen geliyorsun!
Ha neul: Tamam bu sondu ama onu görmeden gitmem yukarı çıkıyorum
Jimin: Ufff aman cikta defol git burdan
Ha neul yukarı çıkar odalara bakar ve en son bir oda kalır oraya girer ve karşısında görür Eun mi'yi.
Eun mi: Kimsin?!
Ha neul: Sakin olun kraliçem sadece tanışmak istemiştim ben Ha neul.
Eun mi: Tamam bende Eun mi memnun oldum.
Ha neul: Bende kraliçem ben Min Yoongi'nin eski sevgilisiyim ve ziyarete geldim sizi görüp gitmek istedim iyi günler
Eun mi: Iyi günler
Ha neul gidince Eun mi üzülür v kalbi ağlar sonra kendine şu soruyu sorar.
Eun mi: Neyin var kalbim neden böylesin?Biliyorum kısa oldu k.b bu arada yb gecikecek çünkü doktora gitmem gerek lütfen yorum be oy verin beni tekrar geldiğim de güzel karşılayın sizi çok seviyorum bye🌙🌙❣❣