(Medya: Imdead) Eun mi:Yha! Kalksana ayağa ne yapıyorsun!
Jimin: Kraliçem affedin( jimin yalvardı ölebiliriz dhzhzh) ben sizin olduğunuzu bilmiyordum o yüzden size adınız ile hitap ettim bu arada hoşgeldiniz ailemize
Eun mi:Hey! Önemli değil de siz saçmalıyorsunuz bence?!
Min Yoongi: Neden ki?
Eun mi: Iyide vampir olmayan vampirlerin kraliçesi mi olur? ( bu kız çok zeki zgsg)
Min Yoongi: Jimin?
Jimin: Eun mi sen vampirsin zaten ama sadece hiç eğitilmedigin için ve de annen insan olduğu için farketmemişsindir.
Eun mi: O-oh peki tamam şimdi ne olacak peki? Anlatır mısınız?
Min Yoongi: Şimdi kraliçem ben bu vampirlerin Kralı siz Kraliçesi olacağız. Ve şuan yasal olarak olmasada kraliçe olduğunuz için biz eşiz...
Eun mi:Ciddi olamazsın?!
Min Yoongi: EVET MAALESEF KI!
Eun mi: Peki tamam neden resmi konuşuyorsun peki? Kralsın sonuçta?
Min Yoongi: Saygıdan kraliçem de siz size nasıl hitap etmemi istersiniz ki?
Eun mi: Adım ile hitap etmeni tercih ederim.
Min Yoongi: Peki Kra- Eun mi>_<
Jimin: Hyung bir dışarı gelir misin? Izninizle kraliçem.
Eun mi: Yah sende bana Eun mi de!
Jimin: hm tamam peki Eun mi.
Jimin ve Min Yoongi dışarı çıktılar ve koridorda yürümeye başladılar. Aradaki sessizliği Jimin bozdu.
Jimin: Hyung neler oluyor sana? Sen acımasız ve çok ama çok ciddi birisin nasıl böyle davranıyorsun?
Min Yoongi: B-bilmiyorum Jimin ama zamanı geldiğin de sana birşey demem gerekiyor...
Jimin: Peki hyung tamam ama birşey dicemde.... Böyle iken daha iyisin böyle kal...
Min Yoongi: Denerim hadi Eun mi'nin yanına gidelim.
Jimin ve Min Yoongi odanın önüne tam geldiklerinde ise zil çalar. Ikisi de aşağı inip kapıyı açtılar ve çok fazla şok oldular...Devam edicem bu bölümü çok kısa yaptım çünkü yb mükemmel olacak heyecanlı yerinde kesmek zorundaydim yorum yapmayarak sadece beni üzüyorsunuz.... lütfen lütfen yapın iyi geceler ponçiklerim❣(yn uzun olacak o yüzden de kısa yazdım)