Eun mi: Hey o kız kim?
Min Yoongi: Bu seni ilgilendirmez küçük hanım!
Jimin: Bayan yukarı çıkmanız gerekiyor. Yoksa acı çekeceksiniz.( kibar mochi dhhd)
Min Yoongi: YAH! BIRAK JIMIN O BUNU HAK ETTİ!
Jimin: Hyung! Daha ona hiçbirşeyden bahsetmedin onu affet.
Eun mi: B-ban-a ne olacak? Zarar verecek misiniz?
Min Yoongi kızın kolundan tutar ve yukarı işkence odasına götürür. Kız odaya girdiğinde çığlığı basar. Çünkü odanın her yeri kandır. MinYoongi kurbanlarına en son işkence yaptıktan sonra orayı temizlemeyi unutmuştur. Ve Eun mi'nin korktuğunu anlayınca şöyle der;
Min Yoongi: Aaaa opss şey ben üzgünüm temizlemeyi unutmuşum. Böyle demesinin nedeni vampir olsa da onun bile bu manzaranın hoşuna gitmemesiydi.
Eun mi: P-peki tamam. Neden burdayım? Siz kimsiniz?
Min Yoongi: (bad boy şeklinde kızın üstüne giderek) Bak şimdi güzellik ben Min Yoongi bu ismi hiç unutma çünkü hayatın boyunca bu ismin sahibi ile yani benimle olacaksın!. Yeterli mi?
Min Yoongi konuşurken gözleri kırmızılaştığı için Eun mi korkmuştur ve şu soruyu yöneltmiştir.
Eun mi: Gözlerin neden kırmızı?
Min Yoongi: Birazcık vampir olduğum için olabilir.
Eun mi duyduğu cümle sonrası büyük bir şok geçirir. Vampirler gerçek miydi? Gerçek bile olsa Min Yoongi bana ne yapacaktı? Min Yoongi kızın aklını okuduğu için hemen söze atladı.
Min Yoongi: Küçük Hanım dediğim gibi ben bir vampirim. Ve türümün em güçlüsüyüm en önemlisi de mazoşistim. OKAY!?
Eun mi korkudan bayılır ve Min Yoongi onu kucaklayıp odasına götürür, yatırır ve odadan çıkıp Jimin'in olduğu odaya doğru yönelir. Kapıyı açar ve Jimin'e şu soruyu yöneltir.
Min Yoongi: Jimin bir gelişme varmı?
Jimin: Hyung! Aradığımız kızda doğuştan bir dövme var.
Min Yoongi: Nasıl bir dövme bu?
Jimin : Hyung, bu dövme kızın boynunda siyah kuş ve özgürlüğü simgeleyen bir dövme şeklindedir.
Min Yoongi: Peki bu kızın yerinu teapit eder misin? Veya bu kız o kız dediğin biri varmı?
Jimin: Hyung, söylicem ama kızma lütfen ve %80 o kız..
Min Yoongi: Jimin-ah uzatma ve söyle şunu!
Jimin: Eve getirdiğin kız yani adı Eun mi aradığımız kız o olabilir..
Min Yoongi: JIMIN-AH SACMALAMA BENIM KURBANIM KRALİÇEMİZ OLAMAZ!!
Jimin: Hyung, bunu anlamanın tek yolu var.
Min Yoongi: Ne o yol?
Git ve kızın boynunu kontrol et sana bahsettiğim dövme olması gerekiyor.
Min Yoongi: T-tamam ama birşey sormak istiyorum.
Jimin: Sor hyung.
Min Yoongi: En güçlü vampir olduğum için ben kral o kraliçe ve bu sonuçta ikimizde bir çift mi oluyoruz?
Jimin: E-evet öyle hyung
Min Yoongi kapıyı sertçe çarparak odadan çıkar. Eun mi'nin kaldığı odaya girdiğinde kapıyı biraz sertçe kapatır. Bu yüzden de Eun mi uyanır. Eun mi hemen toparlanır ve ayağa kalkar.
Min Yoongi: (ona karşı yürüyerek) Sakin ol Eun mi sana zarar vermicem.
Der ve buny güven dolu söylediği için Eun mi biraz rahatlar ve şu soruyu yöneltir.
Eun mi: Neden burdayım? Tamam vampirsiniz ama ben neden burdayım?
Min Yoongi: Bak şimdi başta seni burayaacı çektirmek ve öldürmek için getirmiştim. Ama vampir krallığının 300 yıldır aradığı kız yani kraliçe olma ihtimalin %80 Eun mi o yüzden boynuna bakmama izin ver huh?
Eun mi: Boynum ile ne alakası var?
Min Yoongi: Boynunda kraliçe olduğunu söyleyen bir dövme var.
Eun mi çekinse de ona izin verir. Min Yoongi yaklaştı Eun mi'nin saçlarını öne doğru attı ve boynunu açtı.
Min Yoongi: Hah tahmin etmiştim sen o değilsin!
(3 saniye sonra) Ommo! dövme o dövme sen kraliçe dövme!
Eun mi şok olur ve çığlık atar. Bunca zaman nasıl fark etmemişti ki acaba? Çığlık sesi duyan Jimin hızla odanın önüne gelip kapıyı açar ve
Jimin: Eun mi? Hyung? NE OLDU?!
Min Yoongi- Eun mi: Kraliçeyim!
Jimin: Hyung dalga mı geçiyorsun?
Eun mi kıkırdar ve
Min Yoongi: Ah şey yani o Kraliçe dövmesi var.
Jimin hemen Eun mi' nin önünde diz çöker.Yhaaaa yorum yapın ne olur yha ciddiyim çok üzülüyorum lütfen vote ve yorum lütfen lütfen 😔😔