Onverwachts ?

716 64 41
                                    

Ik schrik me doodt, Met grote ogen kijk ik hem aan hoe durft hij? "Rabab" komt er uit zijn mond en hij kijkt me met een grijns aan, vieze vuile flikker !!! "hoe durf je a flikker" zeg ik en kijk hem vol afschuw aan hij staat op en fluistert iets in de oor van zijn "slaafje" Ze verlaten met zn alle de kamer en ook die sletjes die naast hem stonden, we zijn nu hellemaal alleen, hij komt me richting opgelopen en aait over mn wang heen "Raak me niet aan met je vieze poten" zeg ik en kijk hem vol ongeloof aan hoe durft hij me te ontvoeren? Ik zag hem egt als mn broer !!!! "Je bent zo lekker he ik wil je zo hard neuken" fluistert hij zacht in me oor en gaat met zijn hand over mijn heup heen ik krijg er rillingen van, Mo beste vriend van Jaouad die altijd 1 met hem was ontvoerd zijn vrouw? Hoe durft hij vieze klootzak.
"ik wil je zo hard slaan " zeg ik ook fluisterend terug hij lacht en neemt weer plaats op zn stoel "neem plaats madame " zegt hij en wijst naar een stoel tegenover hem "Nee"
"Waarom ik?" vraag ik, ik kan het gewoon nog steeds niet geloven hoe kan hij zijn beste vriend Jaouad dit aan doen? Hoe ? Hij staat weer op ik kijk hem ongeduldig aan "Weetje waarom jij? Kijk eens een keer in de spiegel hoe prachtig je bent en kijk eens wat voor een lichaam je hebt, dan ga je begrijpen waarom ik voor jou gekozen heb lieverd" Zegt hij en likt over zn lip " rare gozer" fluister ik zacht "zei je wat prinses?" vraagt hij "Ja je bent raar laat me gaan" zeg ik en duw hem weg
"nooit lieverd nooit"

Hij drukt op een knop en geen 10 seconden later komen 3 jongens binnen gelopen "Neem deze lekkerdingg mee en niemand mag dr aanraken" zegt hij en knipoogt ze pakken me bij me arm, ik probeer tegen te stribbelen wat niet lukt "BLIJF STIL STAAN A KANKER HOER" zegt een jongen en duwt me de kamer in ik val huilend op de grond "Ya allah" waarom doet u me dit aan ? Waarom ik? Genoeg mensen op aarde waarom ik?
ik neem plaats op het bed en voel me oogleden zwaar worden, en voor ik het weet val ik in diepe slaap..

"opstaan a lekkerding " hoor ik iemand zeggen ik open me ogen en kijk hem met een vieze blik aan "wat is jou probleem?" zeg ik bot PATS daar ontving ik de eerste klap "Praat niet zo tegen me a lekkertje " zegt Mo en gaat met zijn handen over mijn croptop heen "jou lichaam he pff" zegt hij en aait over mn borsten ik voel dat ik tril maar ik kan niks doen hij is veelste sterk. "waarom doe je Jaouad dit aan? t is je beste vriend?" zeg ik en voel een traan naar beneden glijden
"Hij was altijd beter dan ik we stapten samen de onderwereld in maar toch kwam hij hoger toch verdiende hij meer toch werd hij meer gerespecteerd dan ik, en toch waren ze allemaal bang voor Jaouad el** hoorde ze een keer zijn naam wisten ze gelijk over wie we t hadden de bekende gevaarlijke crimineel die zonder genade iemand kan vermoorden, en ik? Ik werd gezien en behandeld als een meeloper van Jaouad en ik werd gezien als een van zn slaven maar dat ben ik niet en dat ga ik ze bewijzen ook!! al sinds dag 1 Had ik een oogje op jou en je lekkere lichaam en vandaag ga ik der van genieten " zegt hij met een tikje woede en lust. ik voel angst opkomen gaat mo mij serieus verkrachten? "Nee asjeblieft doe me dit niet aan ik heb kinderen thuis die op mij wachten " zeg ik en voel tranen langs mn wang glijden "Ah schatje toch hoezo doe je t wel bijna elke avond met Jaouad dan? Ik weet dat je t ook leuk vind om het weer eens een keer met iemand anders te doen in plaats van alleen jaouadd steeds" ik voel woede opkomen "Hou je bek dicht vieze kanker megol" zeg ik en spuug in zijn gezicht hij kijkt me woedend aan en veegt de spuug weg en maakt zn blouse open, "Vieze kanker hoer je gaat boeten " zegt hij en scheurt me croptop open "NEEE ASJEBLIEFT NIET" zeg ik huilend en probeer tegen te stribbelen wat niet lukt hij trekt zn broek uit en zit alleen nog in een boxer hij komt op me liggen (ik kreeg berichtjes met dat jullie altijd details willen dus vandaar deze details mocht je het niet fijn vinden hoor ik t graag in de reacties ) ik voel zijn harde mannelijkheid tegen mij aan hij masseert me borsten en knijpt er zachtjes in "pfffff je lichaam maakt me gek hij trekt me rok uit en hier zit ik dan in mijn lingerie hij aait over mijn kont en slaat er op ik begin te huilen en probeer hem weg te duwen wat niet lukt "MO Asjeblieft niet!!!" schreeuw ik huilend ik voel me duizelig worden en moet kotsen, Ik grijp me kans en kots over hem heen "Tfoeee kanker hoerr " zegt hij en probeer de kots wg te vegen ik grijp me kans en ren weg ik pak nog snel me rok en croptop en ren weg uit de kamer ik zie een grote deur en ren er naar toe Gelukkig is tie open als ik hem open maak zie ik Jaouad staan met een geweer op die deur gericht geeen seconde later hoor ik een schot en voel ik een pijnlijke steek door mijn zij heen gaan ik voel aan mn zij en zie bloed aan mn handen ik kijk Jaouad met tranen aan hoe durft hij zn eige vrouw te schieten "RABAB NEEEEEE" hoor ik hem schreeuwen "BEL AMBULANCE NU" en ik voel dat ik wegval en zie zwart voor mijn ogen..

Wat vonden jullie van dit deel? en wat vinden jullie überhaupt van mijn boek? laat het me weten en laat een leuke reactie achter.
vergeet niet op dit sterretje beneden te klikken• Ly all babes

Rabab's life.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu