Ik word wakker door het harde gehuil van Safouane ( voor de mensen die t waren vergeten haar zoontje) Ik sta op en loop naar Safouane toe, en til hem op. Ik geef hem borstvoeding, en allemaal kusjes, voor ik t door heb valt ie in diepe slaap, ik leg hem terug in zijn wiegje, en loop naar beneden waar ik msemen maak met honing, ik leg het op tafel neer en doe er aluminium folie erop, ik doe de water in de waterkoker en loop naar boven waar ik de gordijn open maak "opstaan issy" zeg ik en schud hem zachtjes wakker, "hmm" zegt hij en opent zijn ogen. "Goodmorning schatje" fluistert hij met zijn ochtendstem, ben zo blij alhamdollilahh dat onze band goed geworden is, ik doe mijn zwarte marokkaanse huisjurk aan, ik pak Safouane op en loop naar beneden de water is zeker al klaar met koken, ik leg safouane in zijn wiegje in de woonkamer neer& Maak snel ne3ne3 thee, ik trek me adidas slippers aann en leg alles neer in de tuin Issam komt aanlopen in zijn spijkerbroek van pp En zijn t shirt van pp, daar onder zijn louis vuitton sneakers en zijn haren in model.
hij komt achter me staan en houd me vast bij me middel "ik zei toch dat je rustigg aan moest doen schat" zegt hij en geeft me een kus, ik glimlach en voel een warm gevoel in mn buik. "Kom " zeg ik en haal de aluminium folie eraf, ik schenk thee in en we genieten van ons ontbijt, "Gaan we vandaag shoppen en daarna langs rabab" vraag ik hij knikt "isgoed "
na t ontbijten, wil ik net opstaan om alles op te gaan ruimen "Ik ruim t wel op ga jij maar omkleden" zegt hij en duwt me lachend de trap
op, lachend loop ik naar boven (Omslag = Leila)
ik trek een blauwe jurkje aan die strak valt met witte details bij de armen, Ik trek mijn dunne zwarte nette jas erop aan en doe mijn Hoge knie laarzen met hak eronder aan, ik trek mijn lichtroze hoofddoek op en werk mijn make-up een beetje bij.
Ik trek voor safouane zijn Kenzo setje aan en doe zijn Mutsje op van kenzo, ik loop naar beneden met hem en leg hem in zijn kar en doe er een dekentje over heen, ik geef hem een kus en loop naar de tuin waar ik Issam met iemand hoor bellen, "Ja mohim vanavond als we langs komen gaan we daarheen en fixen we t die kanker flikkers hebben een groot probleem" zegt hij en als tie mij ziet zegt ie snel "mohiem later" en hij hangt op, "wie was dat?" vraag ik "Was Jaouad schatje" zegt hij
"Wat zie je er mooi uit" zegt hij en laat zn hand naar me kont glijden waar hij zachtjes in knijpt, "Geilerd" zeg ik lachend 😂😂😂
"Vanavond ga je zien wat een geilerd betekent " zegt hij lachend, ik pak mijn kleine lv tasje en doe hem om, ik doe me telefoon erin en alle
andere benodigde spullen, we lopen ons huis uit en sluiten de deur achter ons, ik maak de kofferbak open en klap Safouane de kar in,
ik leg de kar in de kofferbak, en doe de maxicose met Safouane naast mij en stap in.
Issam zet Boef - Sofiane op en we rijden naar de stad waar we allemaal leuke dingen halen, we lopen de philipp plein winkel binnen en ik koop een leuk setje voor Safouane, "Lieverd kijk hoe schattig deze is" zeg ik wijzend naar een setje van Philip plein, alleen jammer genoeg voor meisjes "zo lief he" zeg ik er staat op, "My dad is a king and im his princess"
"Jaa wollah egt schattig haal hem voor Saffiyah dan" zegt hij ik knik, dat is een goed idee, "ewa ga ook even wat uitkiezen voor Amir " zeg ik hij knikt en loopt naar de jongens afdeling.
ik pak het setje erbij en Issam komt aanlopen met een zwarte broek met verfvlekken en scheurtjes & een t shirt en bijpassende petje van philip plein.
"Hmmm super schattig" zeg ik en we lopen naar de kassa " word het 1999.99 asjeblieft" Issam betaald en we lopen de winkel uit, ik hoor me telefoon overgaan en kijk op, ik zie Rabab staan ik neem op
ik: Heey schat
Rabab; Hey lief je bent in stad toch?
ik; Ja schat we komen er zo aan
Rabab: Oke maar niet eten ja ik heb gekookt
ik: Isgoedd lieffiee
Rabab: Totzoo
Ik; Totzoo
"Ze zei dat we niet moesten eten want ze heeft gekookt" zeg ik hij knikt, we lopen nog een paar winkels in en lopen uiteindelijk met volle handen naar de auto "Ik heb honger mannn" zeur ik hij kijkt me lachend aan " nog even geduld a bolle " ik knik lachend en we rijden naar Rabab, daar aangekomen pak ik de tasje waar de setje voor Amir en Saffiyah in zitten en issam tilt safouane de maxi cose op, ik klop aan en zie Rabab staan in haar marokkaanse huisjurk, haar vormen komen er mooi uit ookal is het een losse jurk.
"Salam schatje" zeg ik en knuffel haar en geef haar een kus.
"Heey lieverdd"
ik trek me schoenen uit en Issam groet Rabab met een knuffel "Hey kleintje " zegt ze en tilt safouane op en geeft hem allemaal kusjes
"Waar is Jaouad" vraagt Issam aan Rabab, "hij is in de tuin" zegt ze en legt Safouane neer in zijn maxicose.
hij knikt en loopt naar de tuin.
Rabab loopt naar de keuken en ik trek me jas uit, en doe me hoofddoek spelt los, hij zat zo strak.
"Ewa schatje hoe is t leven?" vraag ik haar
"Goed Alhamdollilah" zegt ze lief "en bij jou?" vraagt ze
"Alhamdollilah lief" zeg ik
"Shen hulp nodig nigh" vraag ik haar "Nee schatje moet dese bestilla alleen nog in de oven doen dan ben ik klaar " zegt ze en doet hem in de oven.
"Ik heb ook soep& loempia's gemaakt he" zegt ze "Hmm lekker hoor" zeg ik lachend
15 min later..
We leggen de loempia's alvast op een bord neer en brengen het naar de tuin, en serveren de soep "bsaha " zegt rabab en loopt naar de keuken ik Jaouad & Issam genieten van t eten "kom eten bolle" zegt Jaouad "ik kom er zo aan " schreeuwt ze vanuit de keuken
lachend eten we de loempia's en drinken onze soep.
We horen de bel gaan en geen minuut later zie ik Amir rennen "Papa papa papa " schreuwt hij Jaouad tilt hem op en geeft hem een kusje "Wil je eten lieffie" vraagt hij Amir schud hevig met zn hoofdje.
oke ewa ga maar spelen lieffie zegt jaouad en laat amir weer los
hij rent naar de bal en trapt er tegen aan we lachen nog wat om hem en Zien rabab al met een grote bord bestilla aankomen lopen we maken plek voor de grote bord en iedereen schept voor zichzelf op we genieten van de overheerlijke eten van Rabab en praten over van alles en nog wat
na het eten ruimen ik en Rabab alles op en nemen plaats op de bank, we horen saffiyah huilen en Rabab loopt naar boven en komt terug met de kleine prinses ik til haar op en geef haar allemaal kusjes wat een schattigerd is het ook.
JE LEEST
Rabab's life.
Любовные романы"i pray all the parts of you that i remember are still there, i pray that you're happy, even if it's not with me." ❤️ Ik neem jullie mee in Rabab's zorgeloze leventje, een jonge meid van maar 18 jaar oud. Die het leven moet delen met de bekendste cr...