Jaouad

887 97 10
                                    

Mensen voordat jullie beginnen met lezen, druk op het sterretje hieronder! je zou me der blij mee maken. & Trouwens weet iemand van jullie een leuke titel voor Rabab's life deel 2 ? Reageer hieronder een leuke titel ik kies er een uit en dan komt deel 2 zo snel mogelijk erop. xx

Ik zit op de bank en noteer hoeveel geld ik deze maand hebben binnen gekregen en merk dat ik heel veel mis, ik sta boos op en leg de ipad terug in de kast "Papa saai" zegt amir als hij zich verveelt, Ik moet me zoon nu alle tijd geven ik heb genoeg tijd vanavond om die hoerenzonen aante pakken, ik kijk Rayan aan "Gaan we stad nig?" vraagt Rayan lachend "Saaf kom we gaan lopennd is toch hier in de buurt "zeg ik hij knikt ik loop naar de tuin en pak de AMG autotje van Amir "Jaaa" schreuwt hij blij en stapt in, ik bestuur hem en hij maar denken dat hij zelf stuurt 😂😂😂😂
Aangekomen bij stad Koopt Rayan een Moncler set voor Amir voor in t winter Muts Handschoenen Sjaal. We hebben nog een hele discussie over wie er gaat betalen "Is cadeautje voor me kleine neefje" zeggt hij lachend
"Gaan we mac? gewoon effe voor deze kleine zeg ik hij knikt onderweg naar Mac praten we nog wat "Mattie ik zag gister wahed chickie wollah kanker mooi ze is " zegt hij "hahahaha Zeker voor in bed a amshoum" zeg ik en kijk hem hoofdschuddend aan "Nee wollah als zij mijn meisje word pfff k zou naar geenene wijf meer kijken" zegt hij zuchtend "Dat zei ik ook Bro maar toch ging ik steeds de fout in" zeg ik en kijk teleurgesteld weg "Broo ben je vreemd gegaan? in jou relatie met zo een prachtige vrouw?" zegt hij en kijkt me met open mond aan "Ja man kanker dom 2 keer" zeg ik
"Tazzz je bent kanker gek wollah Kijk wat voor een vrouw je hebt ze is kanker mooi" zegt hij boos
"Effe normaal doen he met je mooi she is mines " zeg ik en kijk hem lachend aan
"hahaha A mattie ik gun t je dat weetje maar Ze is gewoon mooi zie der als een zusje " zegt hij "dat zei Mo ook altijd 🤷🏽‍♂️" zeg ik lachend
"'Dat mo een kanker flikker is betekent niet dat ik het ook ben bro Niet alle mensen zijn t zelfde" zegt hij en kijkt me serieus aan "Jaa je hebt gelijk bro"
"Maar Rabab weet dat je vreemdgegaan bent? " zegt hij "Jaa man ze is er zelf achtergekomen" zeg ik "en ze heeft t je vergeven? zo zie je maar hoe erg ze van je houd na alles wat je haar aangedaan hebt vergeeft ze je keer op keer wollah Ik heb egt respect voor haar Je moet egt meer liefde aan haar schenken haar alle aandacht geven die ze verdient en haar heel erg laten merken dat je van der houd breng meer tijd met ze door dan dat je tijd doorbrengt in lounges" zegt hij en geeft me een schouderklop ik knik en we lopen de mac in Amir parkeert zijn autotje voor de deur en stapt uit, hahahaha.
"kom" zeg ik en strek me armen uit en til amir op hij kan zelf lopen maar is heel lui dusja
"Wat wil je eten lieffie" vraag ik hem hij wijst naar de Kindermenu en ik bestel een kindermenu voor hem en vraag of Rayan nog wat wil "'Mag ik een Kindermenu, met Fristi en als toetje Danontje, & Twee icekoffie Frapé" zeg ik en kijk de dame achter de kassa aan "word het 10.50" ik geef haar een briefje van 50 en krijg wisselgeld terug.
Amir loopt naar de speelhoekje en we nemen plaats op de stoelen. Als Amir s eten word gebracht geniet hij van zn eten en drinken wij onze Frapé op.
Na t eten ruim ik t op en gooi alles weg & verlaten we de mac.
ik hoor me telefoon afgaan en Zie "wife 😍" staan en neem op
Rabab; Hey
ik: iwa zina alles goed
Rabab; Hahahha Ja kom bij me ma avondeten ja neem amir mee
Jaouad: Saf is goed lief

ze hangt op en we lopen terug naar huis t is inmiddels al 6 uur "mattie k spreek je nog wel" zegt hij en geeft me een mannelijke knuffel ik knik en hij rijd weg.
Ik pak me gucci pet en doe hem op, en loop naar beneden "amir heb je honer?" vraag ik hem hij schud hevig met zn hoofdje, ik doe amir s jasje aan aangezien t nu een beetje frisjes word, T is warm want het is zomer maar in nederland wordd het rond die 8 uur frisjes. Ik pak zijn zwarte D&G zomerjasje en trek hem aan, ik pak me moncler jasje en pak hem in me handen, "Kom wil je lopen of moet papa je optillen" vraag ik hem hij strekt zn armen uit als teken dat ik hem moet optillen
ik pak hem op en loop naar mijn auto, waar ik hem in zijn kinderstoeltje naast mij zet. Ik draai Boef - Habiba en hij rapt zachtjes mee kleine jaouad gewoon.
Hij lijkt sprekend op mij, krulletjes, Groene oogjes en lange wimpers, 2 kuiltjes. Een gangster🙋🏼‍♀️ Alleen heb ik een goude tand en een litteken bij me wenkbrauw, dat komt omdat toen ik klein was ik gevecht had en iemand me daar raakte met een mes. Maar t staat heel stoer en aantrekkelijk 👍🏼
Aangekomen bij me schoonma,  stap ik uit en amir rent naar de deur "oma oma" schreeuwthij en klopt hard tegen de deur "Kom hier a gangsterr doe rustig" zeg ik en roep hem hij komt aangerend en ik doe me auto op slot en loop met hem naar de deur waar ik aanbel me schoonmoeder doet open en ik kus haar voorhoofd "salam weldi" zegt ze "Salam "
"Amir Hbibi" zegt ze en geeft hem 10000 kusjes "Oma lief " zegt hij en doet zn armpjes over haar schouders heen We kijken hun lachend aan ik geef Rabab een kus op haar wang "hey" zegt ze ik pak Allysa op en geef haar allemaal kusjes "Hey papa s kleine prinses" zeg ik en kijk haar lief aan "salammm" hoor ik een zware stem zeggen ik kijk op en zie de vader van Rabab met inaya in me handen groet ik hem met een hand "Salam" zeg ik hij glimlacht en neemt plaats "Amir a kleine terrorkindje kom is hierheen" zegt hij amir rent naar hem toe en legt zn armpjes op zijn schouder "opa stout" zegt amir en kijkt hem serieus aan, "hahahaha amir dat mag je niet tegen opa zeggen zeg maar sorry" zegt rabab lachend ik kijk Amir lachend aan en hij loopt weg hij komt me kant op lopen en doet zn armen wijd naar achter in teken dat ik zn jasje uit moet trekken hij is egt een papa s kindje. "Hier ga maar spelen" "waar is marwa eigenlijk" vraag ik en kijk om me heen "ze is ff sla gaan halen " zegt Me schoonma ik hoor iemand kloppen "ooh hier is ze all" zegt ze en opent de deur "ewaaaaaaa niffauwsss" zegt ze en komt binnen gelopen " Ewaaaaa Jaouad " zegt ze en geeft me een boks wollah k beschouw haar egt als mijn tweede zusje.
"heey lieffie" zeg ik
"ewaaa lelijkerd "zgt ze en geeft rabab een kus

mijn schoonmoeder komt aanlopen met een bord bestilla vis "Bsahtkoum " zegt ze en legt neer en loopt naar de keuken "Geltie kom ook eten" zeg ik en maak plaats voor haar "Nee nee mehlish ik eet straks eten jullie maar" zegt ze snel "Neeee kom eten geltie" zeg ik en trek haar lachend naast mij ze doet haar arm om me heen en geeft me een kus "shokran a weldie"
we genieten van onze overheerlijke bestilla "t was heerlijk schat" zegt mijn schoonvader.
"ja geltie t was heerlijk" zeg ik iedereen bewondert haar lekkere eten "Dankjewel"
na t eten ruimen rabab en me schoonma alles op, we maken der een leuke avond van "gaan we ?" vraaagt rabab en staat op t is inmiddels al 23:50 "Ja isgoed" zeg ik en sta op ik til een slapende Amir op en neem afscheid van iedereen ik leg hem in de kinderstoeltje, en Til de maxicose van Allysa op. Rabab stapt in en we rijden naar huis, thuis aangekomen doe ik amir s kleertjes rustig uit en trek zijn pijama aan, ik geef hem een kusje en doe zn dekentje over hem heen, sinds rabab geopereerd is help ik haar veel met alles. Ik loop naar de slaapkamer en zie Rabab allysa borstvoeding geven, ik trek me broek en t shirt uit en leg ze in de kast, ik pak een nieuwe boxer en stap onder de douche, ik geniet van t lekkere warme water, en droog mezelf af. Ik doe een handdoek over me middel heen waardoor je me sixpack wel ziet, ik pak me boxer en loop naar de slaapkamer waar ik Rabab in haar korte real madrid broekje zie en zwarte hemd. Ik trek me boxer aan en doe de licht uit en kruip zachtjes tegen Rabab aan, ik geef haar een kusje in haar nek en fluister zacht "Mijn liefde"

Sorry dat er lang geen deel online kwam Wattpad doet raar, als ik wat wil publiceren dan komt er "Probeer het later opnieuw" staan. Sorry babes hoop dat jullie t niet erg vinden stem en laat een leuke reactie achter I love y"all💕

Rabab's life.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu